forumdag

klinkt leuk, maar wat bedoel je er precies mee?

groetjes Mie

ik hoor dat wel eens op andere forums

dat ze datum en plek kiezen en dat je dan elkaar ontmoet

bijvoorbeeld met mooi weer picknicken in het park of naar speeltuin

lijkt mij wel leuk een vriendin van mij zit ergens anders op een forum die zijn pas met zijn allen   in de dierentuin geweest was erg leuk groetjes sil

Het klinkt misschien een beetje stom....maar eigenlijk vind ik het wel lekker zo, om anoniem te zijn/blijven .
Vind het juist fijn dat ik jullie niet "ken", maar wel lekker mijn verhaal hier kwijt kan..
Is dat raar  of hebben meer van jullie dat?!

Maar voor degenen die wel willen afspreken: Zeker doen hoor!!!  

Da's helemaal niet raar hoor.
Ik had al zo'n vermoeden; je echte naam noem je nooit. Je babies naam ook niet meer. Foto's plaatsen deed je in het begin, maar nu ook niet meer en op de vorige vraag om af te spreken, had je ook niet gereageerd.
Geeft allemaal niks. Als het voor jou zo goed voelt, lekker anoniem blijven dan hoor.
Mij lijkt het wel leuk, als het niet te ver weg is. Maar dat geldt vast voor iedereen.
Sil

Ja, ik vind het eerlijk gezegt wel lekker zo!
En mijn kleine meisje heet: LUNA!!! Hahahaha dat mag iedereen wel weten hoor! Doe ik denk ik heel onbewust, haar naam niet noemen!?!?!
Foto's heb ik inderdaad wel eens geplaatst maar ik heb daar op de 1 of andere manier niet zo'n lekker gevoel bij... ben altijd bang dat iemand er wat verkeerds mee doet (niet 1 van jullie hoor!! Maar je weet wat ik bedoel toch?).

Maar goed, ik hoop dat jullie snel iets leuks kunnen afspreken!

mij lijkt het idd ook wel leuk zo'n forum-dag, maar dan ook niet al te ver weg, dinand heeft een verschrikkelijke hekel aan auto-rijden dus zo heel lang in de auto met een huilende babie wordt ik denk ik niet zo vrolijk van

groetjes susanne

Terug
Bovenaan