forumdag

nou, lijkt me erg leuk. Ik ben eigenlijk wel benieuwd naar al die gezichten achter die verhalen. Kan me ook voorstellen dat niet iedereen erop zit te wachten. Wat mij betreft: kom maar op met wat voorstellen voor plaats en tijd (ben zelf niet zo'n koploper met initiatief nemen van dat soort dingen...  )

groetjes Mie

quote: 4 december reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('12-06-2007 21:51:10'));

Het klinkt misschien een beetje stom....maar eigenlijk vind ik het wel lekker zo, om anoniem te zijn/blijven .
Vind het juist fijn dat ik jullie niet "ken", maar wel lekker mijn verhaal hier kwijt kan..
Is dat raar  of hebben meer van jullie dat?!

Maar voor degenen die wel willen afspreken: Zeker doen hoor!!!  

Ik heb precies het zelfde hoor 4 dec!! ik gebruik dan wel mijn eigen naam enzo, maar een stukje anoniemiteit kan ik ook wel waarderen. Voor mij hoeft het ook niet zo nodig (sorry dames no offence  )

Groetjes Debby mv B'Elanna

Ben eigenlijk wel blij dat ik niet de enige ben Debby...dacht al dat ik gewoon een zeikerd was  hahahaha

hoi hoi

ook ik vind het wel lekker zo,ik bespreek dingen die ik nooit met anderen zou bespreken maar laat me dat maar anoniem doen,vind het heel gezellig en heb veel aan julliemaar ontmoeten,nee dat hoeft nog niet:)

en die foto's?mmmmm daar heb ik nog nooit zo bij stil gestaan maar het is wel een goeie eigelijk,ik weet niet hoe het moet anders had ik het al eerder gedaan maar aaron heeft zijn eigen site en die zet ik er wel eens bij...

nou ik ga me klaar maken voor de tandartswortelkanaalbehandeling

groetjes nienke...trotse moeder van aaron 24-11-2006

hey

voor mij geldt ook dat ik het lekker vind om anoniem te blijven
veel plezier om de forum dag
en we lezen hier hoe het was
groetjes ineke

Hoi. Hier is nog een anonieme 'miep' haha.
En wat foto`s betreft ik ben echt een muts met de computter,ik ben al blij dat ik een berichtje kan plaatsen hier en af en toe een smiley  maar verder houd het echt op.
Ik probeer het wel eens maar toch krijg ik het niet voor elkaar.
Misschien eens een cursusje volgen.
Of vriend lief eens aankijken of hij me wil helpen
Maar ik wens jullie heeeel veeeel plezier!!!

Groetjes Mikkie.

Hier ook eentje hoor, die wel anoniem wil blijven. Namen en foto's gaat nog wel, maar verder vind ik het wel prima zo...eigenlijk.

hoi,
ik blijf ook liever anoniem. Ik heb alleen per ogeluk 2x mijn echte naam onder een berichtje gezet en 1x mijn schuilnaam (Elke) onder een mail voor mijn werk!
Ik raad deze site wel eens aan aan zwangere vriendin of familielid, zou het niet   gek vinden als ze me dan gaan zoeken op deze site. Zou ik zelf ook doen namelijk :)

groeten "Elke"

Terug
Bovenaan