Forumdaglijst.

Sorry dames, maar ik moet me helaas afmelden voor de forumdag.
Er is iets tussengekomen waar ik absoluut niet onderuit kan

Ik hoop dat jullie mveel foto's maken, zodat ik achteraf toch nog een beetje mee kan genieten!

Liefs Annemarie

Hoi Hoi,

Boehoe,Boehoe,Boehoe,
Ik kan helaas niet mee met deze forum dag! Hij is me te ver weg. Hiervoor moet ik nl 3 uur in de auto zitten en die heb ik niet, dus dan wordt het wel een hele lange treinreis met mijn hukkie pukkie. Helaas helaas, Hopelijk is hij de volgende keer iets dichter in de buurt, zodat wij ook kunnen komen!

Liefs Maaike mv Twan

PS, dames maak er een mega gave dag van!

ff een paar vraagejs van mij

is het met het ov te bereiken ik kan nml geen auto rijden
en hoe laat hebben jullie afgesproken mijn oudste twee moeten eerst naar school en die zijn om 12 uur vrij dus daarna kan ik misschien komen

als jullie dat leuk vinden tenminste

groetjes saskia

Jaa lijkt me leuk, Ik wil ook wel komen.

Ik heb daar mijn eerste echte zoen gehad bij het zwembad, hihi. Kan het me nog als de dag van gister herinneren.

Gr. Natasja mv Jamie

Uhm... is er iemand die de organisatie een beetje op zich heeft genomen? Kitty?
Wellicht is het verstandig het park even te laten weten dat we met zo veel komen, of dat ze even iets kunnen organiseren aldaar. Een ontvangst of eigen (verzamel)punt. Als je wilt kan ik het doen hoor. Laat maar weten.

Helaas moet ik me hierbij ook afmelden... Ik moet werken en heb nog geprobeert te ruilen. Ik zit in de nachtdienst en die zijn heel moeilijk te ruilen met iemand.
Jammer hoor, z'n grote groep zag ik wel zitten!!!
Volgende keer beter!!!
Groetjes en heel veel plezier.
happyM.

Terug
Bovenaan