FORUMJUNKIES nr. 2!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Hello meiden,

Als eerste: Proost!! op een vruchtbaar 2008 en iedereen de beste wensen voor 2008!

Goede voornemens?
Wij wel, we knuffelen erop los in 2008!  Leuk voornemen! We zijn op 1 januari ook maar goed begonnen, hihihi.
Jaaa, jooeeehhooee, ik heb namelijk gisteren mijn EI gevonden!
De ovulatiestrips werken dus echt!
Nou, ik ben benieuwd! We knuffelen nog een paar dagen en dan.... afwachten maar

joyce: ik begrijp best dat je met je vakantie in je maag zit, ik zou gewoon meeboeken denk ik, als je zwanger bent dan zie je wel weer. En als je dat niet bent tegen die tijd, dan heb je als tweede tegenslag dat je niet mee op vakantie kunt, terwijl je die dan nou juist zo hard nodig hebt.
Welke ovulatietesten heb jij? En werkt het een beetje? Bij mij heeft het deze maand wel goed gewerkt!
Knuffel ze!

sjors: ohh sh*t, rd's. Ik hoop dat 2008 jullie jaar gaat worden

Ken: ^%$#&* Balen! Ik begrijp je frustratie en verdriet!
Hier kun je het lekker van je afschrijven, dat lucht soms lekker op!
Let maat op 2008 wordt jullie jaar!

joh: Balen!   Ik hoop dat ook voor jullie 2008 HET jaar mag worden.
Wachten tot 2 oktober?? heb ik iets gemist of bedoel je 2 februari??

Mamaroos: Jammer, maar ik begrijp je beslissing, en je moet doen wat denkt dat goed voor je is. Ook voor jou hoop ik op een vruchtbaar 2008.

Jossie: klinkt goed! Spannend deze week, ik  voor je!

Eefje: Bijna je Nod! Spannend!

Ikke: Succes met knuffelen! Onze Nod loopt gelijk dus ik denk dat je daar mee bezig bent!

mimi

Joh: Bedoel je niet Februari????
Ik denk dat ik ook zo lang moet wachten!
Ik wacht nog even met me op de nod lijst te zetten, weet echt niet welke datum ik dan moet invullen...

Johanna; Misschien heb je je NOD niet in oktober maar als je dezemaand zwanger bent dan verwacht je wel je kindje in oktober. hihi. Ik hoop het echt voor je!!

Mimi; We lopen een gelijk met onze NOD. Gezellig. Kunnen we samen aftellen. Ik heb vandaag een positieve ovulatietest. Waarschijnlijk heb ik morgen ook nog een positieve test  (had ik de afgelopen 2 maanden ook)  en daarna zakt het weer af. Ik test trouwens met Sensitest. En jij?

Ook vandaag heb ik weer een positieve ovulatietest. Dus we gaan nog even door met knuffelen. Al heb ik deze maand wel meer gerommel in mijn onderbuik en rug dan de voorgaande maanden tijdens de eisprong. Ik hoop maar dat het een goed teken is.

Hebben jullie ook wel eens dat de zwangerschapswens van invloed is op je werk? Ik ben er een beetje bang voor dat het bij mij wel het geval kan zijn. Dus ik ga proberen om het een beetje van me af te zetten want al hebben  ze me wel verteld dat mijn contract verlengt wordt maar ja, ik moet nog wel even wachten tot 1 april. Want dan verloopt de oude pas. Ik wil echt niet riskeren dat mijn contract niet verlengt wordt en ik straks alsnog zwanger  en werkloos ben. Het is momenteel ook heel druk op het werk en  het lukt me niet om elke dag al het werk weg te krijgen. Erg frusterend  want mijn collega vraagt zich ook nog eens af wa ik nu precies doe op een dag. Grrr. Maar ja ik maak me vast druk om niets. Komt denk ik door de drukte maar het is wel fijn om even mijn hart te luchten.

Eefje; Dat is lekker snel zeg! Nou ik hoop dat je snel met je ovulatietesten kan gaan beginnen. Het is dan ook makkelijk om je NOD te bepalen aan de hand van je eisprong. Maar zolang de RD's er nog niet zijn weet je maar nooit of ......

Terug
Bovenaan