Hello meiden,
Als eerste: Proost!! op een vruchtbaar 2008 en iedereen de beste wensen voor 2008!
Goede voornemens?
Wij wel, we knuffelen erop los in 2008! Leuk voornemen! We zijn op 1 januari ook maar goed begonnen, hihihi.
Jaaa, jooeeehhooee, ik heb namelijk gisteren mijn EI gevonden!
De ovulatiestrips werken dus echt!
Nou, ik ben benieuwd! We knuffelen nog een paar dagen en dan.... afwachten maar
joyce: ik begrijp best dat je met je vakantie in je maag zit, ik zou gewoon meeboeken denk ik, als je zwanger bent dan zie je wel weer. En als je dat niet bent tegen die tijd, dan heb je als tweede tegenslag dat je niet mee op vakantie kunt, terwijl je die dan nou juist zo hard nodig hebt.
Welke ovulatietesten heb jij? En werkt het een beetje? Bij mij heeft het deze maand wel goed gewerkt!
Knuffel ze!
sjors: ohh sh*t, rd's. Ik hoop dat 2008 jullie jaar gaat worden
Ken: ^%$#&* Balen! Ik begrijp je frustratie en verdriet!
Hier kun je het lekker van je afschrijven, dat lucht soms lekker op!
Let maat op 2008 wordt jullie jaar!
joh: Balen! Ik hoop dat ook voor jullie 2008 HET jaar mag worden.
Wachten tot 2 oktober?? heb ik iets gemist of bedoel je 2 februari??
Mamaroos: Jammer, maar ik begrijp je beslissing, en je moet doen wat denkt dat goed voor je is. Ook voor jou hoop ik op een vruchtbaar 2008.
Jossie: klinkt goed! Spannend deze week, ik voor je!
Eefje: Bijna je Nod! Spannend!
Ikke: Succes met knuffelen! Onze Nod loopt gelijk dus ik denk dat je daar mee bezig bent!
mimi
Als eerste: Proost!! op een vruchtbaar 2008 en iedereen de beste wensen voor 2008!
Goede voornemens?
Wij wel, we knuffelen erop los in 2008! Leuk voornemen! We zijn op 1 januari ook maar goed begonnen, hihihi.
Jaaa, jooeeehhooee, ik heb namelijk gisteren mijn EI gevonden!
De ovulatiestrips werken dus echt!
Nou, ik ben benieuwd! We knuffelen nog een paar dagen en dan.... afwachten maar
joyce: ik begrijp best dat je met je vakantie in je maag zit, ik zou gewoon meeboeken denk ik, als je zwanger bent dan zie je wel weer. En als je dat niet bent tegen die tijd, dan heb je als tweede tegenslag dat je niet mee op vakantie kunt, terwijl je die dan nou juist zo hard nodig hebt.
Welke ovulatietesten heb jij? En werkt het een beetje? Bij mij heeft het deze maand wel goed gewerkt!
Knuffel ze!
sjors: ohh sh*t, rd's. Ik hoop dat 2008 jullie jaar gaat worden
Ken: ^%$#&* Balen! Ik begrijp je frustratie en verdriet!
Hier kun je het lekker van je afschrijven, dat lucht soms lekker op!
Let maat op 2008 wordt jullie jaar!
joh: Balen! Ik hoop dat ook voor jullie 2008 HET jaar mag worden.
Wachten tot 2 oktober?? heb ik iets gemist of bedoel je 2 februari??
Mamaroos: Jammer, maar ik begrijp je beslissing, en je moet doen wat denkt dat goed voor je is. Ook voor jou hoop ik op een vruchtbaar 2008.
Jossie: klinkt goed! Spannend deze week, ik voor je!
Eefje: Bijna je Nod! Spannend!
Ikke: Succes met knuffelen! Onze Nod loopt gelijk dus ik denk dat je daar mee bezig bent!
mimi