forummeeting

Als het Carnaval is kom ik zeker! Als ik ergens geirriteerd van wordt dan is het wel om carnaval! haha. Nee, zo erg is het niet, maar ik doe er niet graag aan mee.
WEL aan een forummeeting natuurlijk. Ik geef meer de voorkeur aan een maandag of dinsdag, maar als het in het weekend wordt ga ik m'n stinkende best doen om erbij te zijn. Lijkt me weer gezellig!
Liefs Nelleke

Aan de ene kant lijkt het me best leuk er ook een keer bij te zijn. Maar vermoed dat ik Rebecca er niet zo'n plezier mee doe.
Voor haar geven van die binnenspeeltuinen bijvoorbeeld teveel prikkels, waardoor ze niet speelt.
Dan hangt ze de hele tijd om me heen en 'plakt' aan mij vast. Zo heb ik ook niet zoveel vrijheid.
Maar goed...ik weet niet of jullie naar een binnenspeeltuin gaan....
Maar goed dat doet ze evengoed op een kinderverjaardag ook. Net zoals gisteren. Alle kinderen spelen en ik moet haar ontzettend stimuleren ook iets te doen (kost mij ook energie), maar ben blij als ze toch met iets speelt, al is dat haast tegen mijn voeten aan!!!
Ik hoor het wel en zie tegen die tijd wel of ik kom als ik kan.
Groetjes, Marianne

Ik wil er ook heel graag weer eens bij zijn! Tis veel te lang geleden dat ik iedereen heb gezien!
Alleen ga ik op 16 februari op vakantie, dus ik hoop dat het voor die tijd is! Ik kan op vrijdag, zaterdag, zondag en maandag....

Terug
Bovenaan