foto's brian

lijkt brian dan echt zoveel op mijn???
klinkt misschien raar,maar mijn schoonfamilie roept vanaf de geboorte tot nu alleen maar dat die op zijn vader lijkt.....
terwijl als mijn vriend en ik babyfoto's van mijn kijken,dan lijken brian en ik als 2 druppels water op elkaar.maar hun blijven alleen maar zeggen dat die op alex lijkt en dat ze er echt niks van mijn in zien.fijn om te horen,toch?!?!?!?!dan zou ik wel willen gillen:hallo ik ben wel zijn moeder hoor!!!
maar goed moet ik me niks van aan trekken.
bedankt voor jullie leuke reacties.

liefs kim

haha, volgens mij als ze het niet zo goed kunnen zien zeggen ze gewoon dat jongens op hun papa lijken en meiden op hun mama....laat ze maar praten hoor, Ilse onze oudste leek als baby sprekend op mij, maar nu ze 3,5 is begint ze steeds meer op papa te lijken en dat kan volgens mij nog wel 3 keer veranderen...is zie het wel hoor....van mij mogen ze gewoon lekker op zichzelf lijken en anderen die kletsen maar

groetjes Yvonne

hoi yvonne

ik vind het ook leuk als die dalijk dingen heet of gaat doen die die echt van zichzelf heeft en niet van een van ons.
maar ik vind het gewoon echt niet leuk dat ze alleen maar roepen hij lijkt op alex!!!!
en dat krijg je echt niet uit die koppen gepraat!!!!!
brian mag ook echt niks van mijn weg hebben,daar lijkt het af en toe op.
in het begin van onze relatie hebben mijn schoonmoeder en ik ruzie gehad en daarna kreeg ik ook nog eens ruzie met mijn schoonzus,en ik denk dat dat altijd wel mee zal blijven gaan.
ik hoop ook dat brian dalijk op zichzelf gaat lijken,maar af en toe is het wel leuk om te zien dat die op alex of op mijn lijkt.en ik wil ook echt niet dat die voor 100% op mijn lijkt.
maar goed: schoonfamilie!!!!!!!!!!!!

maar ik moet me daar ook niks van aantrekken eigenlijk.
maar soms is dat moeilijk, zeker van hun

groetjes kim

Terug
Bovenaan