Foto's, foto's en nog eens foto's...zucht...

A

Anoniem

Guest
Hebben jullie ook zooooooveeeeeeel foto's van jullie kleintjes.
Pffffft....hier is het niet normaal meer.
Ik ben een album aan het maken van de Hema, maar er zijn zoveel foto's.
Ik weet soms echt niet wat ik nou moet gebruiken en wat niet.
Tja...dat heb je met een digitale camera.

Ik heb een aantal weekjes geleden in mijn eigen fotoalbum zitten kijken en ik heb 1 album per jaar. Nou, ik weet niet af me dat lukt met de foto'svan Efraim hoor...

Maar ja...alles wat hij doet is ook zo lief, of mooi, of leuk...

Foto's? Wat zijn dat?

hier precies hetzelfde probleem hoor! Wij zitten nu op een half album, maar de laatste foto's zijn van 28 februari. Dus na een half jaar zit het album vol. Er gebeurt nu ook zoveel qua ontwikkeling enzo en dat moet natuurlijk vastgelegd worden.
Ik zat er al aanh te denken om de volegnde keer een dikker album te kopen. Ik heb er  nu   één met 60 bladzijden en ze zijn er ook met 100 blazdzijden. Maakt voor de foto's niet uit, maar het aantal albums later wel.
Ach joh, lekker bezig zijn met de foto's en alles wat leuk is lekker laten afdrukken.  

Succes ermee!  

Oeps hier nog erger. Ik heb al 1 album vol, ben al bezig met de tweede, vreselijk he. Maar ach heeft hij wat leuks voor later.

Carina

Hoi!

hier nog zo'n eentje. Maar inderdaad, alles wat die kleine doet is een "kodakmoment"!! Hij is 9 maanden en ik heb zo'n slordige 900 foto's!! Ik heb bij de AH zo'n mooi album gemaakt op internet van de kraamtijd en ik ben van plan om weer zo'n album te maken als hij 1 jaar is. Tussendoor druk ik regelmatig wat foto's af om de lijstjes in huis en op mijn werk up to date te houden. Maar niet iedere foto ga ik in een album doen, want dan kan ik na een jaar of wat een heel archief gaan aanleggen !! Ik heb wel al een cd-rommetje gebrand om toch ieder kiekje te bewaren.

groetjes
Mie

Hahaha ja inderdaad! Hier precies hetzelfde hoor!
Soms maak ik(of wij) er wel 10 op een dag ofzo...hahaha...
Maar goed, we zetten ze allemaal op de pc en dan zoeken we meestal uit welke echt niet mooi zijn (lees: onduidelijk!! Want welke foto van je eigen kind is nou niet leuk?? hahaha) en die verwijderen we dan.
Verder heb ik er pas een paar laten afdrukken voor in haar babyboek en een paar die ik ingelijst heb.
Ik moet dus nog steeds alles laten afdrukken wat ik leuk vind om in fotoalbums te plakken!!!!! Erg he......misschien dat ik dat volgende week maar eens ga doen...op weer zo'n regenachtige dag....pffff...

Als je een hekel hebt aan foto's plakken (zoals ik; ik begin er volle goede moed aan met een pot thee, maar heb het na 10 min al gehad!!), dan is het maken van een foto-album via de website van AH of Hema echt een uitkomst. Je kunt er zo mee variëren en veel meer foto's kwijt op 1 pagina dan als je ze zou plakken. Omdat de foto's gedrukt worden, blijven ze mooi en zullen ze er nooit uitvallen. De kosten vallen ook ontzettend mee. Echt, ik ga nooit meer plakken volgens mij. Succes d'r mee

groetjes Mie

Ik moet wat bekennen...  (en ook bedanken)
Ik maak ook ONWIJS veel foto's! Echt niet te zuinig meer! We zeggen hier altijd: "knip maar raak voor een knaak."   Met een digi camera gaat het ook zo makkelijk!
Maar...ik had echt nog geen enkele foto ingeplakt...Wel besteld om ze vervolgens zo neer te kwakken op de kast. Deze topic heeft er voor gezocht dat ik ben begonnen met plakken!!! Jawel, na 8 maanden zitten er nu toch echt foto's in Daan zijn album. Ik ben echt zo slecht hierin. Het stomme is...ik weet dat de Hema super mooie boeken heeft die je heel makkelijk kan bestellen. Ik had eigenlijk de hoop dat ik het nu wel leuk zou vinden om te plakken. Niet dus...
Dus...ik ga weer overstag...en op de hema.nl  Daan zijn eerste half jaar ga ik dus plakken en de rest gaat mooi via de hema!

X Anita

Hahahaha, ja ik ben ook zo'n muts met foto's inplakken. Dus...inderdaad...voor mij is Hema echt een uitkomst. Ik hem net af en'zit nu op een half jaar....eigenlijk wel erg, maar ze zijn allemaal zo leuk...zucht...

Terug
Bovenaan