Foto's, foto's en nog eens foto's...zucht...

Ik vind het plakken juist heerlijk! Gewoon effe een dag gaan zitten en de foto's inplakken. Lekkere gekke teksten erbij of een treinkaartje of zwembadkaartje of foldertje. Laat mij maar plakken hoor!
Ik had overigens pas 25 afdrukken gratis bij de Hema, maar ik vond die kwaliteit nou niet echt je-van-het. Meestal ga ik naar Kruidvat. Waar laten jullie de digitale foto's ontwikkelen?

Groetjes!

Wat ik er ook tussen heb geplakt zijn afdrukken van de voetjes en handjes, zowel gekopieerd als met verf. Is ook erg leuk! Ik wil er nog steeds een plukje haar tussen doen, maar ja, er zit niks op dat hoofdje, dus dat is wat lastig.

Hoi,

Ik heb het eerst album af en in de kast staan! Ben helemaal fan van die digitale albums op hema.nl. Mooie kaft er om heen, ziet er echt superstrak uit, en als je het vanaf het begin een beetje bij houdt dan valt het, kwa tijd en moeite ook wel mee.

Groetjes, KT

Hoi,

Ook ik kom om in de fooooootoooooooo's!!!! hahahaha maar wel erg leuk!!
En je kan er maar beter te veel van hebben dan te weinig.

Van mijn man hebben we welgeteld 5 foto's van vroeger.. 3 toen hij tussen de 1,5 en 4 is en 2 van in en rond de pubertijd..... meer zijn het er gewoonweg niet.

groetjes Debby mv B'Elanna

hey meiden

Ivar is van 18-9 en ben nu met het 5e (!) plakboek bezig en ben nu bij april...

hoezo veel foto's??

liefs Jenneke

Terug
Bovenaan