FOTO'S GROTE FORUMDAG 28-09-2007

A

Anoniem

Guest

Hi Ladies,
Is het een idee om alle foto's die vandaag gemaakt gaan worden in één topic te plaatsen. Dit voorkomt dat er 23 foto-topics geopend worden en dat je van gekkigheid niet meer weet wat je gezien hebt en wat niet. Misschien dan wat reacties in een ander topic, dat scheelt weer in dit topic. Anywayzzz...maakt me niet uit, maar leek me wel handig.
Hier nog even een foto van de laatste Grote Forumdag (19-04-2007):

Doen we na vandaag een prijsvraag: zoek de verschillen....(kilo's, tanden, haren....)
Nou meiden: laat die fototoestellen maar werken vandaag!
Liefs Nelleke

Uhm,.. mag ik eerst even mijn camera inpakken en er naar toe gaan??

Tot straks!

Esmé mv kay

Lukas ligt lekker te slapen en mama zet gelijk de foto's op internet. Ik heb er niet zoveel genomen, en ik plaats er hier maar vier. De rest kunnen jullie via onderstaande link bekijken (als alles werkt!). Als iemand een foto wil: zeventien@hotmail.com

Ga naar de fotos

Buiten, de jongens wilde erg graag naar elkaar toe

Een schattige foto van (ik geloof Stef)

Wat mama's en kindjes

Het geheimpje van Esmee

Zo, deze jongen ligt ook uitgeteld in z’n bedje:

ps. Stijn wilde netjes de ballen inleveren bij de uitgang maar mocht ze mee nemen...

Aaahhh.... wat een dotje. Gelukkig was ie weer opgeknapt.
Zo te zien aan de foto's was het gezellig dames!

Lieve mama's en kindjes,

Ik heb ontzettend genoten.
Er hebben een volgens mij twee of drie mensen een paar foto's van Renée en mij gemaakt. Als je wilt, mag je die mailen naar evelienenrenee@gmail.com.

Thanks voor de hele gezellige dag.

Evelien en Renée

Hier komen enkele foto's die ik genomen heb. Het was er helaas wat te donker om mooie heldere foto's te knippen.

Maar hier komen ze;

Buggy bende voor de ingang van Ballorig..

Mama is al bijna moe en dan moeten we nog naar binnen!!

Fabio en Kay kletsen even bij..

Altijd lekker een,.. uhm,... mijn lange vinger!

Kay éindelijk aan de pannekoek!!    

"Kom maar Danique,.. Ik hou hem wel even voor je stil.."

Kinder  explosie!!

Lachen naar Phira's (Nelleke) vogeltjuhhhh!!

Kaartje trekken voor op de wipkip..

Stijn,.. Een knul met ballen!!

Kay's eerste vlucht met een raket..

Dag mama,.. ben voor het eten thuis hoor!

Het stelletje ongeregeld bij elkaar..

Aandachtig luisteren naar...... de redactie van Jonge Gezinnen!

Ik had haar via de email uitgenodigd om eens een kijkje te komen nemen bij de mama's die achter het Jonge Gezinnen forum schuilen.. Hier werd erg enthousiast op gereageerd en ze kwam dus speciaal voor ons naar Rotterdam toe.

Ze heeft wat foto's genomen en het een en ander gevraagd  en zal  er straks op  hun internetsite een stukje over ons wordt geschreven mét foto's! Met ons bedoel ik dus het Forum zomer moeders 2006!!

Het was weer een erg leuke dag!

Esmé mv Kay

Wat een leuke foto's, zo te zien was het super gezellig

Maar ik kan Natasja en Saskia niet vinden op de groepsfoto? Waren die er niet bij??? Of kijk ik er nou helemaal overheen

Terug
Bovenaan