FOTO'S GROTE FORUMDAG 28-09-2007

Die link is maar één foto. Ga naar foto's en je kan de rest zien.

Het zijn er teveel om allemaal hier te plaatsen. Ik wordt er gek van, ik ben al de hele avond bezig en het lukt me gewoon niet om het te doen zoals ik dat wil Ggggrrrrr!!!!

Cissy

Tuurlijk wil ik dat, maar vanaf Hyves kan je ze toch kopieëren? Zo niet, dan moet je even je mailadres geven ok?

Groetjes van Cissy

Hiya momma's!

Wat een leuke foto's allemaal! Zo gezellig, word er een beetje sip van dat ik er niet bij was. Maar goed, ander keertje.
Ha! ik had het goed geraden (in mijn hoofd dan....heus!) dat er iemand van JG bij zou zijn. En uiteraard komt er iemand, zeg nou zelf, wij hebben de leukste kindjes, en gezelligste momma's!!
Hoop dat jullie het allemaal voor herhaling vatbaar vinden, want ik ben stik nieuwsgierig naar iedereen. (zie dan wel foto's maar da's toch niet hetzelfde) Maar volgens mij is dat geen probleem, zo te zien had iedereen het heel erg naar haar/zijn zin.

Ajuus, ilja

Leuke foto's!!! Heb er gelijk een paar opgeslagen . En Kitty, die van Dean is echt heel leuk! Twas een super dag!

Groetjes,
Nelly.

Nou dat ziet er gezllig uit! Fijn dat jullie het zo leuk hebben gehad!

ik zat daar dus saai op mn werk....

Volgende keer ben ik van de partij weer hoor, ziet er zo gezellig uit!!

Hallo meiden,

ook ik vond het suprer gezellig! Jente was vreselijk moe en lag al om 18.00 te slapen, vanmorgen werd hij 8.00 wakker. Ook ik was gesloopt, ha ha.

Bij deze de foto's:

Hé Thomas, zal ik je even omhoog duwen?

Fabio, hier is je limonade!

Wil je niet drinken? Oké dan drink ik het wel op!

Ben ik al over het randje?

Kian in actie

Evi achtervolgd Kian

Stef op de trap

Stef nog steeds op de trap (maar vond deze ook zo lief)

Mam, ben je er nog?

Zooo, jij hebt hard gespeeld

Knuffel!

Klappen, het is errug gezellug hier

Kom op Kay, je kunt het!

Oh gelukkig, Kay wordt geholpen door zijn mama

Kay aan de glijbaan

Wie het eerst boven is!

Thomas is uitgeput!

Na het eten heeft Thomas weer energie voor 10

Ook Kay is uitgeteld

Zo, dat waren ze weer! Op naar de volgende forumdag, ha ha!

Groetjes Fennie en Jente

WOW wat een gezelligheid
balen dat ik het gemist heb
ik hoop dat jullie nog es zoiets leuks organiseren want dan zijn wij er zekers ook bij!!!
liefs sandra

Terug
Bovenaan