Foto's Isa vs rijstwafeltje!

Hallo allemaal, in navolging op de foto's van Kay (zv Esmeeke) en z'n fruithapje, hier een paar foto's van Isa die vanmiddag voor het eerst een rijstwafeltje kreeg

Isa kijkt eerst eens goed naar wat ze in haar handen gekregen heeft;

Vervolgens gaat het natuurlijk, zoals alles, richting mond:

Mmmmhhh, denkt Isa, dit is niet wat ik gewend ben....

Bleèhh, ik vind dit niet lekker!!!

Vervolgens heeft ze een beetje zitten spelen met het wafeltje maar voor het eerst ging er iets niet meer haar mond in!!

Binnenkort maar weer eens proberen!

Grtz. Poppetje71

Hahahahaha, er lief om te zien,
Maar hoe zet jij tekst tussen foto's??? Als ik foto's hiernaartoe plak, moet ik altijd maar gokken wanneer ik er nog wat onder kan zetten. De foto scrolt bij mij niet mee omhoog...
Groetjes en succes met de wafels haha
Wij zijn met LIGA begonnen vanaf 4 maanden... ook zo'n lekker geklieder.
happyM.

Thanx!

Ik plak de foto vanuit Hyves en druk dan een paar keer op enter (als het goed is staat na het plakken van de foto de cursor bij de rechteronderhoek van de foto) en kan dan gewoon een regel schrijven en vervolgens weer een foto plakken.

Leuk hè, je kind fotograferen terwijl het iets nieuws aan het ontdekken is! Ik heb mijn camera altijd in de aanslag om dit soort fantastische tafareeltjes te vereeuwigen.

Prettige avond verder, ik ga naar bed, ben kapot (en heb niet eens gewerkt vandaag). Hopelijk slaapt mijn meisje goed vannacht!

Grtz. Poppetje71

Leuke foto's zeg!1

Ik houd alleen zelf niet zo van rijstewafels, omdat onze oudste een keer bijna gestikt is in zo'n korreltje. (ze was toen een half jaar)
Sindsdien heb ik alleen nog maar soepstengels en langevingers gegeven.

Terug
Bovenaan