Foto's Isa vs rijstwafeltje!

Hahaha.. leuk hoor!
Kay eet ook sinds een paar dagen een rijstwafeltje en vind het heeeerlijk!
Zal er snel eens een foto van plaatsen.. maar leuk gedaan!
en uiteraard mooi kindje!

Esmé mv Kay

Wat een leuke serie foto's.
Super, je ziet haar gewoon denken, wat is dit en wat moet ik daar nou weer mee!!!
Mooi dochter heb je, maar dat wist je vast al.
groetjes Danielle.

Hai!

Mamamiep, daar schrik ik van hoor; bijna blijven in een korrel rijstwafel! Bah! Ik heb haar met brood ook al 2 keer op de kop moeten houden (te gulzig en meteen willen doorslikken denk ik) dus ik ben daar wel huiverig voor. Van die kleine rijstwafeltjes van Bambix zijn de korreltjes wel een stuk kleiner dan van de gewone grote rijstwafels, maar toch! Heb je niet bij een soepstengel dat ze daar ook een groot stuk van in hun mond krijgen???

Demi36, nee, das niet mijn Isa, is het jou Isa? Ook al zo'n mooie meid!!!

Grtz. Poppetje71

Het was ook een klein rijstwafeltje waar ze zich in verslikte. Was toen geloof ik van Zonnatura ofzo, maar ook geschikt vanaf 4 maanden stond erop! Ja, dan verwacht je toch dat het veilig is?

Ik heb het idee dat die korreltjes lang niet zo snel week worden, wat met een soepstengel en lange vinger wel gebeurd. Soepstengel gaf ik geloof ik wel later, toen ze al een paar tandjes hadden.

Heb Marin gisteren voor het eerst een langevinger gegeven, en daar zat ze lekker op te sabbelen, wordt echt helemaal zacht.

Ik bedoel niet te zeggen dat je ze geen rijstewafel moet geven hoor, maar ik zou er wel goed opletten. En er bij blijven, maar neem aan dat je dat wel doet!

Terug
Bovenaan