FOTO'S KLEINTJES

Hoi Jessica!

Umut is zaterdag 11 weken oud! Wat gaat het toch al weer snel...
Hoe gaat het met Djesslyn?

Groetjes Anneke en Umut

hoi anneke

ja met djesslyn gaat het echt super ze wordt ook steeds leuker ze is nu volop lekker geluidjes aan het maken en lachen doet ze ook heel de dag door echt een heerlijk meisje (dat vind iedereen van zn eigen kindje volgens mij )  en hoe gaat het met umut? hij is zeker een halfbloedje zo aan zijn naam te horen?

groetjes jessica en djesslyn

Hoi Jessica,

Wat leuk dat Djesslyn zo'n vrolijke meid is!
Umut lacht ook de hele dag door, vooral na de voedingen kan hij er wat van.
Hij is inderdaad half Turks, half Nederlands. Zijn vader en mijn vriend heet Bayram. Hij komt uit Turkije, maar woont alweer 11 jaar in Nederland.
Umut betekent "hoop". Ik vond het een erg mooie naam. Ik zit in het onderwijs en dan heb je al heel veel namen gehoord, en deze is dan wel erg origineel op het noordelijke platteland. (Ik woon dichtbij de stad Groningen.)
Groetjes van Anneke

hoi anneke

leuk he dat ze nu steeds meer kunnen. djesslyn is hier ook echt een hele aparte naam, ik woon in een klein dorpje in zeeland de meeste mensen hier leven volgens mij nog zonder tv en bijna alle vrouwen lopen nog in rokken, niks op tegen hoor maar dat zeg wel hoeveel ze gewen zijn.

djesslyn is ook een halfbloedje ze is half nl en half yugo, mijn vriend en de vader van de kleine heet mikica.

doei doei groetjes djesslyn jessica

Hoi Jessica

Leuk plekje woon je dan zeg! Zeker heel streng gereformeerd!
Umut heeft vannacht voor het eerst sinds weken weer eens doorgeslapen, hoera!
En nu ligt hij alweer lekker te slapen.
Hoe oud is Djesslyn ook alweer? En slaapt ze ook al een beetje door?
Plezierige dag vandaag! Groetjes Anneke en Umut

Terug
Bovenaan