foto's maken in de supermarkt

A

Anoniem

Guest
Volgende week is er bij ons in albert heijn de mogelijkheid om een fotoreportage te laten maken. Zijn er al moeders die hier ervaring mee hebben? Hoe ging het? Zijn het leuke foto's?

Ik wil ze volgende week donderdag laten maken.

Groetjes Babybelle

Hoi Babybelle,

Wij hebben het ook laten doen toen Marissa nog kleiner was bij de Albert Heijn. Op zich zijn ze best leuk geworden maar we hebben het hele pakket genomen ( €120 euro) en hebben daar wel spijt van. Het zijn gewoon veel te veel foto's waarvan er een mooie canvas in de kamer hangt. Oma 2 foto's heeft uitgezocht en de rest ligt gewoon in een la niets te doen. Mocht je het doen trap er dan niet in om het hele pakket te kiezen. Kies gewoon 2 mooie foto's uit of zo. Het pakket klinkt al snel als een aanbieding en wij konden het ook niet hebben dat de foto's anders weggegooid werden terwijl ons meisje er wel mooi opstond. Als je sterk in je schoenen staat en nee kunt zeggen zou ik het doen. Wij kunnen dat zelf echt niet en laten dus ook niet snel meer zo'n reportage op deze manier maken.

groetjes Linda

Hoi,
toen Daniëlle ongeveer 3 maanden oud was heb ik ook foto's laten maken door een fotograaf bij de supermakrt. (C1000).
Ze zijn wel mooi geworden maar ik heb me toch laten verleiden tot meer foto's dan ik eigenlijk wilde en het was best wel duur.
Dus je moet voor jezelf goed onthouden dat je niet verplicht bent om de foto's af te nemen!
Veel succes,
groetjes van Sonja

Hoi,

Ik heb van Eva wel eens foto's laten maken bij de Appie.
De foto's waren erg leuk, maar ik vond ze écht veel te duur. Toen kregen we een lijstje mee voor nabetsellingen via internet. Toen heb ik de leukste twee foto's op het formaat 9x13 nabesteld. Dat koste toen alles bij elkaar nog geen 12 euro (inclusief verzendkosten). Die foto's heb ik toen ingescand en groter af laten drukken bij de Hema. Die grote foto's hebben we toen aan de opa's en oma's gegeven. Die waren er helemaal blij mee.

Dat is dus mijn tip als je de foto's op gaat halen.

Veel plezier!

Groetjes, Karin

hoi hoi

Wij hebben precies dezelfde ervaring als Linda.
Foto ´s waren geweldig en hebben ze allemaal gekocht omdat ze anders weg werden gegooid. vonden we zo jammer.
Maar nu hangt er een mooie canvas aan de muur en paar mensen hebben er 1 uitgezocht en de rest ligt op de kast.   En het kost toch heel wat. Laat je idd niet veleiden om alles te kopen.

Groejes Marianne

Bedankt voor jullie reacties! Ik denk dat ik het ook niet kan laten om alle foto's te kopen. Het is toch verschrikkelijk dat ze die anders weggooien. Dat kun je als moeder gewoon niet laten gebeuren...  Jullie hebben wel gelijk dat het zonde is van het geld als de foto's in de kast blijven liggen. Maar aan de andere kant heb ik ook geinformeerd bij een fotozaak om een reportage te laten maken en de "opstartkosten" waren al 90 euro en dan heb je nog geen foto... en het is toch wel leuk voor je kleintje als ie later groot is enz.

Wij gaan donderdag naar albert heijn!!!!!!!!!!!!!!!!

Groetjes Babybelle

Hi babybelle

Wij hebben vorig jaar ook van Jayden fotos laten 'maken bij de Albert Heijn en ze waren echt super mooi, ik zelf heb een beetje afgedingt en heb redelijk veel foto's voor 65 euro meegekregen, ik heb ze niet allemaal meegenomen, mede dankzij mijn moeder want die zei ook wat moet je met allemaal, en op sommige stond ie ook niet zo leuk, hij was toen 6,5 maand en aan het einde ging ie een btje huilen.
Wel heb ik de foto's zelf thuis ingescand en uitgeprint op mooi foto papier en aan alle opa's en oma's gegeven.
Maar een tip voor als je er wel meer neemt; plak de overige foto's in een mooi fotoboek ipv los in een kastje leggen!!

Succes met foto's maken!

xxxjes

Hier oo dezelfde ervaring. te mooie foto's om weg te alten gooien maar prijzig.

Heb alle foto's ingescand in de computer en een deel uitgedeeld. Deel ingelijst en nog een paar liggen in de kast.

Maar als je het het geld waard vind zou ik het beslist doen.

Terug
Bovenaan