foto's maken in de supermarkt

Ik heb het jaren geleden met mijn oudste gedaan. Ik heb toen twee mooie foto's uitgezocht, en die hangen aan de muur. Als je idd niet sterk in je schoenen staat, en het hele pakket wil nemen omdat je het anders zonde vind, dan is het misschien niet zon goed idee!

Het zijn wel hele mooie foto's hoor!!

ik heb een hele andere ervaring!
ik heb het ook een keer laten doen alleen vond ik juist dat mick er niet leuk op stond!
bij ons lachte hij altijd op de foto als wij al met de camera aan kwamen kwam er al een smile! alleen toen niet.
hij vond het niet echt leuk denk ik want hij stnd op geen 1 foto leuk!
dus ik heb niks genomen!!!
had ik niet van mezelf verwacht,als de foto's echt leuk waren had ik ze denk ik ook allemaal gekocht hoor dan zou ik ze ook niet kunnen laten liggen!

Hoi!

Ik kreeg vorige week ook zo'n waardebon voor een gratis foto laten maken bij de AH en was er zaterdags geweest. Omdat Tara de laatste keer bij Portrait's Place in de V&D alleen maar huilde en mij vasthield, verwachtte ik er niet veel van. Maar Tara bleef zo rustig zitten voor de fotografe in de AH! Er werd zelfs een foto van haar op een houten fietsje gemaakt! Volgende week woensdag (19-11) kunnen we de foto's gaan bekijken. Als we alles gaan nemen, dan zal dat ons € 123,- kosten. De fotgrafe vertelde erbij dat de foto van Tara op de houten fiets niet de gratis foto zal worden ..... ik hoop dat ik sterk genoeg in mn schoenen zal staan om me niet te laten verleiden!

Groetjes,
Shivana

Hoi Shivana,

Wij kunnen ook 19-11 de foto's bekijken! Ook toevallig! Ik ben ook erg benieuwd. Zouden we ze dan ook meteen mee kunnen nemen of moet je ze dan nog bestellen?

Groetjes Babybelle

Hoi Babybelle,

LEUK!!! Heb het van de zomer voor het eerst gedaan bij de Hoogvliet. Ik dacht eigelijk dat het allemaal geen leuke foto's waren geworden...
Maar toen ik ze zag werd ik weer helemaal verliefd. Vooral de pasfoto's zijn echt geweldig.

Het is wel idd geldklopperij, maar heb alleen de leukste genomen. 1 vel met pasfoto's en een gratis foto, 1 vel met daarop 4 kleine foto's (deze waren echt super) en 2 grote foto's (1 in een koffer, en 1 zittend op een kist). Totaal 50,- kwijt, maar vond het zeker waard.

Ook de opa's en oma's waren en erg blij mee.

Moet alleen nog een mooie lijst zoeken voor die grote foto's. Ze staan nog steeds los op de tafel..hihi..

Veel plezier..nog een tip.. leuke knuffel meenemen, staat echt leuk op de foto!!!!

gr. Ilone

Terug
Bovenaan