foto's Marissa en verslag keizersnede

He gefeliciteerd echt een mooi meisje.

Ik heb je ook maar ff toegevoegd als vriend op hyves.

Groetjes Mirjam

Hallo Linda

Gefeliciteerd met jullie dochter. Ik heb ook een keizersnee gehad op 12 september ook een prachtige dochter Esmee. Ik vond het ook echt helemaal niks dat je afhankelijk ben van anderen. In het ziekenhuis regelmatig op de bel moeten drukken omdat je niet eens je eigen kind kan pakken, dat vond ik nog het ergste. Ik wilde de dag na de keizersnee gelijk douchen, dat had ik beter niet kunnen doen. De morfine (infuus naaldje zat er gelukkig nog in) en medicijnen tegen de misselijkheid werden gelijk weer toegedient. Ik was iets te overmoedig. Maar ik was weer lekker fris zullen we maar zeggen. Ik mocht de zaterdag daarna weer naar huis. Ja, en eenmaal thuis moet je echt rustig aan doen. Ik ben soms nog helemaal buiten adem en leeg ik weet niet hoe ik het anders moet beschijven. Ik hoop dat ik van de week voorzichtig een wandeling kan gaan maken mijn man is heel de week lekker vrij. Het herstel valt soms tegen, ik wil zoveel. Doe rustig aan en overhaast niks (doe ik het ook niet). Geniet lekker van je meisje en alles komt goed zullen we maar zeggen, alles op z'n tijd.
Gr Naatje 74

Terug
Bovenaan