foto's met opa en/of opa

Leuke topic!!!

Ik zal snel weer eens foto's maken, die van ons zijn al oud, alleen van het begin met opa en oma, ik zo sneu. Dusss,  de recente  zijn er snel!

Liefs Maaike

Oh, toch nog een zeer recente van mijn vader met Twan.

Dit is mijn moeder met Twan, met haar speelt Twan elke dinsdag en donderdag. Soms nog een keer vaker.

Met mijn schoonmoeder

Met mijn   schoonvader.

poeh, was even zoeken hoor! Het zijn niet de meest recente:

Dit is mijn moeder met Jasper, ongeveer 2 maanden geleden

Mijn vader met Jasper, beetje klieren op de bank haha!

Van mijn schoonouders houden jullie nog tegoed (zit nu op mijn werk namelijk, sssst)

Groet,
Jacqueline

Ik heb zo'n lieve foto. Dit zijn mijn ouders toen wij een dagje naar de dierentuin zijn geweest. Thomas wilde de hele tijd bij mijn vader zijn en heeft lekker op zijn nek gezeten. Thomas geeft ook graag kusjes aan................Opa hahaha

Liefs Esther en Thomas

Milo met oma (leuk hoor, zo'n jonge schoonmama!!)

Milo met opa (vader van mijn man)

Milo met overgrootmama (mijn oma), februari. Helaas kan ik haar niet vaak zien omdat ikzo ver weg woon

Mijn vader met Milo net na de geboorte. We zijn verhuist toen Milo 16 dagen was dus ik heb geen recente foto van mijn ouders...

en hier dan ook nog mijn moeder

Hoi Pauline,

Ik vind het wel een heel mooi topic hoor! Voel je aub niet schuldig dat je hem hebt geopend. Dat ik kijk, dat doe ik vrijwillig. En aan het gemis word ik toch wel herinnerd, in de media, op straat, zelfs als de telefoon gaat.
Geniet maar van je rijk bezit!

Liefs,
Daisy

dit is samen met opa boxem (mama`s papa) in de dierentuin

dit is samen met oma boxem (mama`s mama)

dit is samen met z`n eigen papa hahahaha

en natuurlijk met eigen mama hihi

foto`s met de andere opa en oma zijn niet zow recent dus die volgen nog...

Liefs Denise en Yoëll

Ik heb hier nog wat oudere foto's liggen, maar ze blijven zo ontzettend lief.. Kay was hier met oma aan het stoeien. Het zijn overigens mijn ouders en wat ben ik ongelooflijk blij met ze....  Komen ze!

Hé, niet in m'n nekkie hoor!                                               Hihihi...  dat kietelt!!!

Oh oh,.. Nu heeft ze me achter in mijn nekkie te pakken!

Whahaha,.. nu kun je er lekker niet meer bij! hihi..

Esmé mv Kay

Hoi hoi,

Nou mag ik met trots voorstellen....mijn Oma(mama van mijn mama).

Groetjes Tess.

Terug
Bovenaan