foto's op hyves, hebben jullie ook die waarschuwing gehad?

Nou, als ik jullie was zal ik er toch maar mee oppassen.
Je vergeeft het je eigen toch nooit, als er was gebeurd met je kleintje??!!
En Hyves is zoooo ontzettend groot.
En je hoeft alleen maar ergggg handig te zijn met de pc, en voilla!!
Maar jullie moeten het tuurlijk zelf weten.
Als je je foto's af kunt schermen, zal ik dat doen, en idd je profiel niet openbaar maken!!
Ik zelf had eerst Partyflock.
Daar kon ik mn profiel bijna onzichtbaar maken, maar de foto's van ons en ons manneke bleef je zien.
Bij wijze van spreken kon heel de wereld ze zien.
Mijn vriend en ik hebben het erover gehad, en na lang praten, heb ik alles laten verwijderen.
Nu hebben we Toddler voor hem.
Mensen hebben daar een gebruikersnaam en wachtwoord voor nodig.
Ideaal voor ons dus!!
Succes ermee!!

Groetjes Debby.

hoi dames
nou ik wil jullie niet bang maken, maar staan jullie er wel bij stil dat op dit forum ook veel foto's staan?
Daar komt dan bij dat als iemand erg handig is met de computer die ook wel achter jullie/ onze e-mail adressen kan komen.
Ik denk persoonlijk dat er te veel ophef over wordt gemaakt.
Tuurlijk moet je je kindje beschermen, maar wees nu een reeel. de eerste paar jaar laat je hem/haar toch niet alleen en tja moet je eens zien waar het meeste misbruik voor komt. in de eigen familie of vriendenkring.
Het is idd verstandig om de foto's die je op hyves hebt staan alleen voor vrienden toegankelijk maakt, maar je eigen profielfoto.....................
nou ja iedereen moet het zelf weten.

Hoi Daan,

ik ben het helemaal met je eens!!
Maar je vergeet 1 ding...
Hyves heeft meer als 3,5 miljoen gebruikers!!
Dat is echt suprerveel, zeg nou zelf??
Het is idd belachelijk dat het zo moet, maar ik zal er wel alles aan doen, om mijn profiel (als ik die zou hebben), niet zichtbaar te maken.
En al helemaal de foto's niet.
Maar net wat je zegt, we moeten het allemaal zelf weten.

Groetjes Debby.

Ik ben het eens met de laatste reactie. Er zijn helaas ontzettend veel 'gekken' in de wereld. Ik weet niet hoe het hier is, maar in Amerika zijn er bijv. zoveel pedo's dat er op elke vierkante kilometer wel eentje woont. En dat zijn dan alleen degenen waar de politie vanaf weet, omdat ze er een keer voor veroordeelt zijn. Dat zijn er dus al heel veel en dan nog degenen er bij optellen die er nog niet voor veroordeelt zijn. Dat moet een veelvoud zijn.

Ik weet dat heel veel mensen heel veel prive info spuien op fora, blogs, etc. Je wilt niet weten hoe makkelijk het is om mensen te traceren met internet. Alles wat je ooit gepost hebt is nog terug te halen.

Ik denk niet dat je er heel erg bang voor hoeft te zijn, als je maar wel goed nadenkt over wie er mogelijk naar foto's van jouw kind zit te kijken. Zeg nou zelf, hoe  vind je het idee dat een pedo zich zit ********** bij een foto van jouw kind...

Groetjes, Marisa

Heej mensen,

Ik had die waarschuwing gewoon via mail gehad van een vriendin...
Zelf vind ik het ook een beetje dubbel, ik denk ook dat het gewoon een hoax is en gewoon bangmakerij maar aan de andere kant wil ik met mijn zoontje natuurlijk geen enkel risico nemen...maar idd ik ga alles ook es afschermen...
Ik wou het alleen maar even laten weten zodat iedereen er alert op is, dan kan je altijd nog doen en laten wat je zelf wilt natuurlijk...

Grtz

Terug
Bovenaan