foto's van de bruiloft...

hoi yvonne,
heb je het leuk gehad, wat een mooie foto's!
heb je een beetje genoten en hoe is het met de kinderen gegaan?
groetjes henny

Hoi Yvonne,

Wat een prachtige foto's. En ja die bloemen vielen mij ook meteen op. Echt geweldig hoor. Was zeker een prachtige dag?

En de kinderen?     Deden ze het goed?

En kon je je spullen wel mee naar Nederland krijgen na al dat schoppen of komt er nog een container na?

Gr linda

hoi hoi

Wat een mooie foto's zeg hoop dat het een mooi en gezellig feest was
geniet nog maar lekker na

groetjes

haha, nee hoor, geen container, maar mijn ouders, die een weekje langer blijven,
De vader van de man (klinkt tof) van mijn zusje (kan dat nog als je getrouwd ben? of ben je dan een zus?) werkt op een hele grote scheepswerf van de marine als een hoge pief, en die zou even een paar werkhelmen regelen voor mijn vriend en zijn collega, de heren , lijken wel "dames", willen namelijk perse een zwarte helm hebben voor in de bouw...ijdeltuiten....

verder paste het allemaal wel bij ons in de tassen en koffers...

en de kindjes op de foto bedoelde jullie? dat zijn de zoon en dochter van mijn kersverse zwager en die waren bruidsmeisje en ringdrager en zoooo ontzettend schattig!!!

Mijn kindjes hebben zich ook voorbeeldig gedragen bij opa en oma, Ilse had maandag gehoord dat wij de dag erna weer naar huis kwamen en toen wilden ze niet meer logeren, maar verder is het helemaal goed gegaan....voorbeeldige moppies dus

groetjes Yvonne

Wauw!!!

Het blijft toch altijd mooi, zo'n bruidspaar!!

Groetjes Veronique

ja idd... maareh, leuk voor haar, maar aan mijn lijf geen polonaise...  Ben er de hele dag bij geweest vanaf de kapper en ik moet er niet aan denken al die toestanden

maar ze zag er heel mooi en gelukkig uit vond ik, straalde eraf

groetjes Yvonne

wat een leuke fotos
vooral die met de kindjes erbij

echt schattig!

Terug
Bovenaan