Foto's van de kleintjes...

Is toch ook helemaal niets mis mee met een stevige baby!? Alleen maar lekker hoor, wat babyvet. En mocht ze een keer iets hebben dan heeft ze tenminste een beetje reserves. Ik wou dat onze vent zo lekker mollig was, maar Coen is maar een slank mannetje. Hij weegt met 5 maanden  bijna 7  kg. Maar het is gewoon geen grote eter.
Geniet maar van je lekkere meid!
Groetjes, Irene

Hey Nelly!

inderdaad wat maakt dat uit! ze heeft reserves! en net zoals dr broer gaat dat er vanzelf af! zeg nou zelf dat mooie lachje is toch perfect!!! wat een snoettie!

ik heb natuurlijk ook wel weer een nieuwe foto van Senna!! jah heb dr gewoon teveel!
(krijg je als het je hobby is he!)

deze wilde ik jullie niet onthouden! ons kleine prinsesje!
nou meiden nu jullie weer!

liefs Jenny

Nou, dan nog maar eentje van Lynn met haar Pavlik-bandage.

Ach, die Lynn! Ze lijkt er niet veel last van te hebben of toch wel?
Hier weer een paar fotootjes van Coen.
Groetjes, Irene

Met carnaval: Coen konijn!

Hoi hoi allemaal,

Ik lees al een tijdje mee, maar heb hier nog nooit iets geplaatst toch wil ik jullie mijn kanjer ook niet onthouden, maar krijg helaas niets ingevoegd hahahaha. Maar de kleine man heeft al wel een eigen website waar wel de foto's op staan, dus voor belangstellende komt hier de site die nog niet helemaal is bijgwerkt, wel wat fot's betreft.
www.dylano2008.groeimee.nl

Verder vindt ik dat jullie vreselijk lieve kindertjes hebben en zo heerlijk verschillend.
Mijn kleine man is van 7 oktober 2008. verder heb ik nog een dochter van 18.
Liefs Michelle

Ha, ha, Michelle, ik zie dat jullie bijna dezelfde voetbalsmaak hebben als mijn vriend en ik. Mijn vriend is Feyenoorder en ik ben NAC-fan. Boven Coen zijn bed hangen van beide clubs een shirtje met zijn naam erop gedrukt. Het rompertje van NAC dat jouw ventje aan had op een van de foto's heeft Coen ook...
Mooie site trouwens!
Groetjes, Irene

Hoi Irene,

hahaha de enige echte club van nederland is psv en daar heeft hij nog geen rompertje van, als hij die heeft wordt het een foto met een big smile anders wis ik hem hahaha.
Mijn man is echte spartaan en en zijn peetoom een nac'er vandaar.
dank je wel voor het compliment.

groetjes Michelle

Terug
Bovenaan