Foto's van Gwen...

Hallo mama's,

Hier dan een paar foto's van mijn lieve kleine meid Gwen..

Hihi,.. Gwen met melksnorretje,.. zucht,..

Hier gaat verder alles goed. Vrouwtje pollewop slaapt tot nu toe nog steeds de nacht door, dus dat is geweldig! Ze is super tevreden en lief!

Ik moet nog steeds opknappen maar langzaam aan gaat het steeds iets beter. Ik ben vooral nog erg moe omdat mijn bloedwaardes nog steeds niet goed zijn en langer als 10 min uit bed gaat gewoon nog niet. Best frustrerend als je vanálles wilt doen!

Wat betreft de vraag wat de bevalling voor de toekomst gaat brengen, geen idee! Dat hoor ik bij mijn volgende afspraak. Mij is wel al verteld dat teveel littekenweefsel in de baarmoeder een volgende zwangerschap kan belemmeren. Een verdrietige gedachten als je de optie voor een derde nog open hebt staan. Maar daar wil ik nu nog even niet aan denken. Ik heb immers nog niet met de gynaecoloog zelf gesproken en wil me geen dingen in het hoofd halen die  niet nodig  zijn geweest..

En ja,.. Gwen drinkt de fles! Bij mama was door alle toestanden niks te halen, kregen het gewoon niet op gang. Gwen viel er te veel van af ondanks bijvoeden. We zijn   dus op de dag van ontslag overgegaan op de fles, tot grote vreugde van mama en d'r borsten haha..

Groetjes allemaal!

Esmé mv Kay en Gwen

ow Esme, ik snap dat je helemaal verliefd op haar bent, jeetje wat is zij mooi!!!
Wat een prachtige wolk!
Ik hoop dat je gauw hersteld en ja, probeer niet te denken aan later maar geniet van nu want ze is prachtig!

liefs
di silva mv Enzo

Wauw, wat een schoonheid zeg!! Echt een prachtig meiske, kan me voorstellen dat je helemaal verliefd bent!!

Logisch dat je je nog niet al te sterk voelt, tis ook niet niks wat je hebt meegemaakt. Probeer maar flink je rust te nemen. En vooral genieten!!

Liefs Annemarie.

Ik had al even zitten spieken op de Hyves van Rogier . Maar, zoals je moeder al zei:  het is idd een poppetje zeg!
En op die eerste foto heeft ze precies hetzelfde mondje als Kay!!!!!
Nu zorgen dat je zelf lekker opknapt hoor! Laat je maar lekker verwennen, dat heb je wel verdiend!!
Geef maar een seintje wanneer we weer met zijn 8en kunnen langskomen (grapje )

Dikke kus van Fabio en Cissy xxx

Het is toch echt niet te geloven dat zoiets moois toch echt in je buik groeit he...het blijft een wonder.
Wat een heerlijk lief grietje zeg..
Genieten, genieten, genieten

Esmé, wat een prachtkindje is Gwen, echt waar!! Ik zeg zelden dat ik baby's mooi vind, omdat ik altijd zeg dat ze nog op moeten drogen, maar Gwen is een poppetje!

Geniet maar lekker van je prachtige gezin!

Groetjes Fonske

Terug
Bovenaan