Hallo mama's,
Hier dan een paar foto's van mijn lieve kleine meid Gwen..
Hihi,.. Gwen met melksnorretje,.. zucht,..
Hier gaat verder alles goed. Vrouwtje pollewop slaapt tot nu toe nog steeds de nacht door, dus dat is geweldig! Ze is super tevreden en lief!
Ik moet nog steeds opknappen maar langzaam aan gaat het steeds iets beter. Ik ben vooral nog erg moe omdat mijn bloedwaardes nog steeds niet goed zijn en langer als 10 min uit bed gaat gewoon nog niet. Best frustrerend als je vanálles wilt doen!
Wat betreft de vraag wat de bevalling voor de toekomst gaat brengen, geen idee! Dat hoor ik bij mijn volgende afspraak. Mij is wel al verteld dat teveel littekenweefsel in de baarmoeder een volgende zwangerschap kan belemmeren. Een verdrietige gedachten als je de optie voor een derde nog open hebt staan. Maar daar wil ik nu nog even niet aan denken. Ik heb immers nog niet met de gynaecoloog zelf gesproken en wil me geen dingen in het hoofd halen die niet nodig zijn geweest..
En ja,.. Gwen drinkt de fles! Bij mama was door alle toestanden niks te halen, kregen het gewoon niet op gang. Gwen viel er te veel van af ondanks bijvoeden. We zijn dus op de dag van ontslag overgegaan op de fles, tot grote vreugde van mama en d'r borsten haha..
Groetjes allemaal!
Esmé mv Kay en Gwen