Foto's van Gwen...

Oooh *zwijmel* wat een droppie!
Heerlijk dat helemaal total losse van die pas geboren moppies.
Wat een prachtig mondje *zucht*.

Nog niet nadenken over later hoor!
Lekker genieten nu en jezelf enorm in de watten laten leggen.

Wat een luxe, dat ze doorslaapt!!! Hoop voor jullie dat ze dat er in houdt.

Vraagje: wat weegt madammeke eigenlijk?

Liefs,

Tessie

Zucht.... zwijmel.... en nog eens zucht....

Wat een knapperd hebben jullie er nu al van gemaakt zeg! Dat is met recht een mooie baby te noemen hoor.... Ik zie er toch ook inderdaad al wel wat  Kay in.
Mooi dat je alweer opknapt, straks kun je lekker alles zelf doen met je moppies!

Kus, Marieke

Ohhh...zo een wil ik ook nog wel, ik geloof dat ik vanavond toch even een gesprekje met manlief moet hebben  wat een lief popje!!!
Zo heerlijk om te zien dat tevreden koppie en die kleine knuisjes, om uren naar te kijken.
Maar als eerste nog van harte gefeliciteerd, ik heb nog niet alles gelezen maar begrijp dat je een pittige bevalling hebt gehad.
Ik hoop dat je ondanks dat toch heerlijk op je roze wolk zit en heerlijk kunt genieten met je gezinnetje.
En probeer je heerlijk te laten verwennen en toe te geven aan het feit dat je heel rustig aan moet doen, dat zal niet meevallen voor zo'n bezige bij als jij.

liefs Daniëlle.

Had al even bij Roger op z'n Hyves gekeken, maar wat een prachtig poppetje is Gwen, echt een scheetje joh!

Jammer dat de bv niet is gelukt, je hebt het iig geprobeerd. En van de fles worden ze ook groot hoor!

Oh enne Vince vindt ze ook errug knap! De namen passen ook wel mooi bij elkaar, Gwen en Vince, hahahaha!!

Doe het rustig aan meid en als je je weer wat beter voelt, laat het maar weten, dan komen we een beschuitej eten.

Dikke kus, Marieke, Lyanne en Vince

Wow echt een mooi poppetje. En zo'n gaaf huidje ook!
Echt lekker, dan is Mare alweer een mega-baby. Time flies...

Geniet er lekker van en doe rustig aan!

Groetjes,
Patty mv Nynke en Mare

Wat een liefje!
Heerlijk snoetje zeg... echt een meisje.
Was al bijna vergeten hoe klein die frummeltjes zijn, leuk dat je zo snel fotos laat zien.
Knap lekker op!

Terug
Bovenaan