Foto's van onze trotsen met mama (of papa)

Mijn mooie meisje toen ze 4,5 week oud was, heb nog geen foto's op hyves staan waar ik ook op sta.

XK en Alysa 22-8-08

Ha Juf!

Mooie foto van jullie tweetjes!
Wat een lekker grietje om te zien!
Leuk om een beeld te plaatsen bij jullie, zeker omdat je zo dicht in de buurt woont........(tenminste volgens mij, en aangezien jullie naar de huilpoli van het Rijnstate zijn geweest........Maudy is in het Rijnstate geboren en dus een Arnhemse geworden.......helaas want wij wonen in Velp dus ze had in Rheden ingeschreven moeten worden als ze thuis geboren zou zijn............kniesoor die daar op let natuurlijk maar toch!)
Hoop dat het goed gaat bij jullie!!!

Kus Rimke

@juf : heey leuk om eens een foto van jullie te zien, toch leuk als je met iemand praat, dan krijg je gelijk een beeld erbij.
Leuke foto hoor!

xx

@ Rimke, Mijn beide dochters zijn ook in Rijnstate geboren en Fenna heeft er natuurlijk een hele poos gelegen. Zij zijn dus ook echte Arnhemse meisjes hihi.  Velp is echt een leuk dorp trouwens. Ik woon nu in Oosterbeek maar heb altijd in Arnhem gewoond. Ook nog even op de geitenkamp dus niet zo ver van velp  af.

@ Patries, zeker leuk om een gezicht erbij te hebben. Leuk topic dit

Leuke foto's allemaal. Grappig om te zien hoe iedereen eruit ziet!
Ik zal eens kijken of ik ook nog een leuke foto heb...

lieve foto's allemaal! Wat worden onze kindjes al groot hé!

Hier ook weinig foto's van Raaf met mij, maar genoeg van Raaf met papa. Dit vind ik een van de liefste:

en nog even een pronkfotootje, gisteren genomen:

Wij zijn zoooo blij met ons vrolijke kereltje!

Ach wat een heerlijk ventje toch!
Terecht trots hoor! (wat een ontaarde moeders zouden we zijn als dat niet zo was......................)

Terug
Bovenaan