foto's!!

Grappig he, David  is  gefascineerd door boeken. Kan een minutenlang met zijn vingers door de bladzijden gaan en naar die kleine lettertjes staren.....  Laatst was ik een boek van Arthur Japin aan het lezen en hij moest steeds erg glimlachen naar die aardige man op de achterkant! :)
Heerlijk trouwens,  die eetfoto's van Eva! Hoeveel smaakjes lust ze nu al?

Hoi,

Tot nu toe is alles wat er in haar mondje gaat goed, ze heeft nu peer, banaan en gemengd fruit gehad. En daarna krijgt ze een beetje rooibosthee in een flesje, die ze overigens zelf wil vasthouden en ook zelf de speen in haar mond doet. Ze is zo leuk, die dochter van ons, haha. We genieten zo van haar, omdat ze echt een makkelijke baby is maakt het ze het genieten ook zo makkelijk. Geen last van krampjes, slaapt wanneer ze op bed wordt gelegd, lacht heel veel, babbelt op haar manier veel en huilt nauwelijks. Drinkt haar flessen goed leeg, eet haar fruithapjes, rooibosthee vindt ze dus ook erg lekker en groeit hard! Ze krijgt langzaamaan al maatje 74, ze heeft nog niet eens alles gedragen van maatje 68.

Leuk he, mama zijn, ik vind het echt alleen maar leuk en genieten.

Alice

Hier is Zoë 5 maanden oud.

Fruit vindt ze heerlijk maar groentje vindt ze niet lekker. hihi na 3 hapen groente houdt ze haar lippen stijf op elkaar. Eerst dacht ik dat ze geen hinger had maar als ik haar dan fruit voorhou dan weet ze niet hoe snel ze het naar binnen moet krijgen. hahaha.

Slecht 5 maanden en ze wat nu al wat ze wil. Ht is echt een herlijk ding en ik geniet er elke dag van.

Terug
Bovenaan