Foto JG-beurs, de kids

A

Anoniem

Guest
Hier alvast een foto  van Marissa, Bas, Daniëlle en Jesse:

Ik moet zeggen dat ik het heel leuk vond om Linda, Karin en Angelique in het echt te ontmoeten.
We moeten echt nog een keertje afspreken, met nog meer moeders en kinderen om naar bijv. iets als Ballorig te gaan, dat lijkt me echt leuk, kunnen de moeders lekker bijkletsen en de kinderen lekker spelen.
Nou er volgen vast meer foto's want er zijn ook foto's gemaakt met de moeders erbij maar die staan niet op mijn toestel.
Groetjes van Sonja

Hoi Sonja,

Wat ben jij snel zeg.....
Hier een foto met de mama's erbij:

Ik vond het leuk om elkaar te ontmoeten.
Wat was het druk op de beurs hè?!? Ik heb wel een hele hoop leuke dingen gekocht.
De treinreis terug ging lekker makkelijk, maar nu ik thuis ben ben ik helemaal kapot. Bas heeft nog energie voor 10 terwijl hij toch maar een half uurtje geslapen heeft vandaag. Hij zal vannacht vast goed slapen.

Groetjes, Karin

Hoi Karin,
die foto is ook leuk geworden!
Ja wat was het druk he? Pffff, ik heb ook besloten dat het niks voor mij is, ik ben ook al geen fan van de huishoudbeurs en daar vond ik het een beetje op lijken. Maar ik vond het wel leuk jullie " live" te zien.
Ik moet wel zeggen er waren leuke dingen! Ik heb me gelukkig weten in te houden en heb niet zoveel gekocht.
Ik ben benieuwd of Linda zich ook heeft ingehouden, hihi.
Nou groetjes en misschien tot ziens!
Sonja

Oja, Daniëlle ligt trouwens al een half uur in dr bed, die was doodop, ze heeft alleen in de auto 3 kwartier geslapen, verder niet.
Hoop wel dat ze lekker de hele nacht doorslaapt.
Nou dat wilde ik nog even kwijt!
Doeiiiiiiiiiiii.

Hoi Meiden,
Wat een leuke foto's! En jammer dat ik er niet bij kon zijn, maar we moeten gewoon een keertje in het midden van het land met zijn allen afspreken. Lijkt me erg leuk om iedereen te zien.

Groetjes Maris

Hoi meiden,

Leuk leuk leuk! Echt heel leuk om te zien. Weet alleen nog nie zo goed wie wie is. Van baby,s weet ik het nu wel maar van mama's nog niet... kan iemand die er misschien nog bijzetten?
Zo te zien hebben jullie een leuke beursdag gehad!

Veel groetjes Babybelle

O, da ´s lachen zeg! Wat zullen die kleintjes (en mama's??) moe zijn geweest toen jullie huiswaarts gingen!

x

Hoi dames!!

Het was zeker gezellig om jullie allemaal live te zien en even op te trekken! De beurs vond ik errug druk....de 9 maandenbeurs was rustiger!! Maar ik heb wel een aantal leuke dingen meegenomen, maar heb me erg in gehouden hoor! Zat om half 3 weer terug in de trein en Jesse had nog steeds energie voor 10, oma doet hem op dit moment in bad en ik hoor hem alleen maar kleppen en plezier hebben....denk wel dat hij heerlijk zal slapen!

En ik zal het zeker leuk vind om over een paar maanden weer met z'n allen bij ballorig af te spreken ofzo! Kunnen we heerlijk over de kleintjes babbelen en dan kunnen zij lekker rond lopen!

Owh ja ik ben de mama in het paarse jurkje, en m'n zoontje heet dus Jesse (op z'n engels!)

Groetjes
Angelique

Terug
Bovenaan