Foto JG-beurs, de kids

Hoihoi,

@Angelique: ik moest erg lachen dat je er nu bij gezet hebt op zijn engels nadat wij hem een paar keer Jesse hadden genoemd ipv Djessie.

Ik ging dus vertellen wie wie is, maar nu heb ik de foto niet voor me. Kei grappig moet ik eerst kijken. Oke dan maar zo, met de blonde haren is Sonja, ik ben met de donkere krullen en het zwarte vest aan en Karin is met de bril. Angelique had al gezegd wie zij is. En wisten jullie trouwens dat je op een foto al snel 20 kilo dikker lijkt dan in het echt . Ik zal zo mijn foto's ook nog even plaatsen

groetjes Linda

@Linda
hahaha, net als op tv toch? Lijk je ook 20 kilo dikker

groejes Maris

Bas en Marissa in de trein

He Marissa, ga je mee?

de meiden met de kinderen

De kinderen

wat leuk!!
ohhh nu baal ik helemaal dat ik niet kon!!
nou ja ik zal me even aansluiten met foto van mij en mick van vandaag...kunnen jullie mij ook in het "echt"zien
super leuk al die kindjes bij elkaar....

Leuk zeg de foto's van de beurs en de foto van mick met mama.

Lijkt me ookleukom eindelijk eens af te spreken, is volgens mij al tig keer ene poging gedaan om af te spreken maar misschien komt het er nu echt van.

groetjes chimene

Wauw, Mick is ook een lekker ventje! We moeten snel een keer afspreken met meerdere mama's en de kids, lijkt me heel leuk.
Groetjes van Sonja (de blonde) ik ga nu lekker Popstars kijken!

Ik ben ook Popstars aan het kijken!! Wilde wel even melden dat ik Mick al voor Marissa heb besproken .

Hey die foto van mick en z'n mama is ook erg leuk! Jammer dat jullie er niet bij waren, maar misschien in de herkansing in Monkeytown in Amersfoort???

Groetjes
Angelique

Terug
Bovenaan