foto misbruik deel 2

Hee meid.

Hoe wist je dat ze nog een site had??
Ik heb net gekeken, en die site bestaat nog steeds.
Is dat kindje met dat orranje haar hihi (om het zo maar te zeggen) niet van haar??
En onder aan de site die zwart wit foto is dat jou kindje??

Nou wat een eng ziek figuur zeg.
Volgens mij kan ze zelf geen kinderen krijgen, en is er geobsedeerd door, waar door ze dus net doet of dit haar kindje is.
Dat mens moeten ze opsluiten.

Hee sterkte nog verder, en we horen het van je hé??

Groetjes Mama van Joëlla.

nou ik ben er dus achter gekomen omdat iemand in mn msn lijst met haar deed mailen omdat zij zelf ooit een kindje heeft verloren dus dacht een lot genoot te treffen.
maar toen zag ze ineens op haar site een foto van rosalie,die site is inmiddels verwijderd,maar gister avond ondekte ze die andere site   en heeft mij gelijk ingelicht.

en dat andere babytje milan wat er op staat als haar neefje is ook niet van haar die heeft ze gejat van iemand anders waar ik inmiddels ook contact mee heb en zij gaat ook aangifte doen.

en dat andere meisje met dat rode haar is ook niet van haar schijnt dr nichtje te zijn.
in ieder geval heeft ze geen kinderen en geen idee waar ze het over heeft en hoe ze mensen hier mee kwetst,ze spoort van geen kant dat is duidelijk!

ja die zwart wit foto is rosalie,toen was ze 11 dagen.

groetjes diana

hoi hoi

jeetje nog een site van haar.. vreselijk die vrouw is gewoon ziek , dat kan niet anders....

bedoel aandacht vragen dmv vreselijke verhalen.........dan spoor je echt niet....

ik hoop dat het opgelost wordt nu..... en dat je kindje niet meer gepubliceerd wordt op andere sites en helemaal niet op zo'n vreselijke manier..

sterkte meid en ik sta achter je

Terug
Bovenaan