foto misbruik

kan me voorstellen dat je je rot schrikt.. dat is dus ook een rede dat er van onze yara geen foto's op internet staan..

hoop dat ze deze mensen snel gevonden hebben.. want dit kan natuurlijk niet ongestraft!!!!!!

groetjes jose en yara

Bizar hoor!
Daar was ik nou altijd al zo bang voor, je laat vol trots je humpie zien (logisch natuurlijk) en dan komt er een ziek figuur die je foto gaat misbruiken, bahhh.
Ik heb voor Yoëll ook een site met alle foto's ed bij toddler en het voordeel daar is dat je er een gebruikersnaam en paswoord aan kunt hangen.
Deze geef ik alleen aan bekende en dus kunnen er geen wildvreemde (zieke mensen)
op komen.

Groetjes Pauline (mama van Yoëll)

Hee.

Gatverdamme wat een mal wijf zeg.
Waar haalt ze het lef vandaan om zo iets te doen.
Dan moet je echt wel knetter gek in je hoofd zijn hoor.
Ik ben blij voor julie dat julie er achter zijn gekomen, en dat die site nu niet meer bestaat.

Groetjes Mama van Joëlla.

dit mailtje heb ik net ontvangen van haar

het spijt mij zeer voor wat er is gebeurd. Ik kan maar beter met de waarheid
naarboven komen. Dit alles is mijn werk. Ik spoor niet helemaal maar dat is
jullie wel duidelijk. Ik wil via deze weg mijn excuses aanbieden, dit zal
wel niet genoeg zijn voor   mijn daden. Ik hoop alleen nu ik eerlijk voor
mijn daden uitkom er verder geen stappen ondernomen zullen worden. Ik kan
ook wel begrijpen dat jullie me niet meer geloven, een kwetsend leugen komt
altijd uit. Kunnen jullie niet een alternatief bedenken dan verdere stappen
ondernemen? Ik ben tot alles toe bereid. Ik vraag nu niet om medeleiden,
maar om mijn moeder te sparen. Ik weet dat ik daar veel eerder aan had
moeten denken, maar het gaat op het moment niet zo goed met haar en wil haar
dit alles ontlasten.

Als je nog vragen hebt hoor ik die graag

groetjes Laura

Hoi Diana,

Ik reageer niet vaak maar dit vraagt om een reactie! Wat een ongelofelijk verhaal...Wat gaan jullie nu doen? Laat je het er bij zitten of ga je toch verdere stappen ondernemen? Ik zou voor het laatste gaan maar dat moeten jullie natuurlijk zelf weten. En wat een vreemde e-mail: aan de ene kant zegt ze dat het haar werk is (wat voor werk is dat in vredesnaam?) en aan de andere kant zegt ze dat ze niet spoort, heel erg vreemd! Ik ben benieuwd wat jullie hier verder mee doen en wat de politie verder doet en kan doen. Ze is haar naam niet waard! Veel succes!

Groetjes,
Laura

ja hier laten we het zeker niet bij
of de politie iets kan doen weet ik niet,maar we hebben al aangifte gedaan en voordat de site verwijderd werd heb ik de site uitgeprint als bewijs en de mailtjes heb ik ook uit geprint dus die moest ik morgen langs brengen
groetjes diana

Hoi Diana,

Ook ik wilde even reageren,..

Gezien mijn werk weet ik enigzins wat de procedure kan (!!) zijn in deze situatie.
Maar dat zal je waarschijnlijk wel uitgelegd zijn op het bureau...

Zodra men het ip-adres heeft gaat men  aan justitie vragen om toestemming te krijgen om de gebruiker/eigenaar uit de anonimiteit te krijgen. Als die toestemming is gekregen worden deze verzoeken naar "de eigenaar van de  website" gestuurd om gegevens van de plaatser van dat artikel  bekend te maken. Zodra er een naam is of adres wordt deze uitgenodigd op het bureau voor een verhoor. Bewaar daarom de email van die Laura goed!!!
Zodra ze zou bekennen in combi met bewijs email etc. wordt haar straf/boete bepaalt door justitie. Echter als blijkt dat deze dame (wat ik wel aan neem) geestelijk in de war is, zal de GGD haar (kunnen) overnemen voor eventuele behandeling/opname/begeleiding etc.

Het komt zelden tot nooit voor dat degene die zich hieraan schuldig maakt zich zelf meld.. Ben daar maar blij mee!

Het kan best zijn dat alles even kan duren ivm al die "papierkraam", maar heb geduld!
Als je niks hoort van de politie wil niet zeggen dat er niks mee gedaan wordt.. Uit ervaring weet ik dat er véél bij komt kijken omdat je toestemming etc overal  schriftelijk moet aanvragen.. Helaas is dat voor ons vaak net zo frustrerend als voor jullie..

Ik ben erg benieuwd naar het verloop van jullie zaak!

Esmé mv Kay

Terug
Bovenaan