A ANONYMOUS_USERNAME jun 26, 2007 #50 ow mooi ja hij heefd nog bijna geen haar wel raar trouwens wand ik hep heel dik krulend haar maar ja komt wel haha
ow mooi ja hij heefd nog bijna geen haar wel raar trouwens wand ik hep heel dik krulend haar maar ja komt wel haha
A ANONYMOUS_USERNAME jun 26, 2007 #51 Tja, die van mij heeft een hele bos, terwijl ik op haar leeftijd nog de meeste vergelijking vertoonde met een biljartbal!
Tja, die van mij heeft een hele bos, terwijl ik op haar leeftijd nog de meeste vergelijking vertoonde met een biljartbal!
A ANONYMOUS_USERNAME jun 26, 2007 #52 Tja, die van mij heeft een hele bos, terwijl ik op haar leeftijd nog de meeste vergelijking vertoonde met een biljartbal!
Tja, die van mij heeft een hele bos, terwijl ik op haar leeftijd nog de meeste vergelijking vertoonde met een biljartbal!
A ANONYMOUS_USERNAME jun 26, 2007 #53 alles moet in de mond 1ste keer zwembad in de draagzak aan de wandel in mijn leuke schommel, voor kindjes vanaf 2 mnd
alles moet in de mond 1ste keer zwembad in de draagzak aan de wandel in mijn leuke schommel, voor kindjes vanaf 2 mnd
A ANONYMOUS_USERNAME jun 28, 2007 #55 Ik zag mijn foto ineens niet meer staan. Nog maar een keertje dan. gr linda