FOTO TOPIC!!!!

Hier een overzichtje van Hannah. Ik heb hem iets verkleind, maar niet te veel, hoop dat het nog duidelijk is.

Groetjes, Karin

Hallo Sil,

Dan speciaal voor jou en de andere mama's die de tabbladen niet zien:

Bij windows XP: Klik linksonder in je scherm op de STARTbutton, daarna klik je op  CONFIGURATIESCHERM (control panel). Je komt dan in een venster waat je verschillende icoontjes hebt. Een daarvan is INTERNET OPTIES (internet options). Volg dan de stappen zoals ik ze uitgelegd heb in het vorig bericht. Dit is een ander mogelijkheid om in je internet optie's te komen.
Mocht het nog niet lukken, zet het hier dan even neer en ik zal proberen om je dan verder te helpen.

Groetjes,

Annemiek

Hoi Annemiek,
Nou ik heb het gevonden hoor en netjes verwijderd, maar als ik nu het bergje aanklik, krijg ik nog steeds de cookies-melding..
Sil

Oh en Karin, wat een leuke foto-collage!
Ik ben hem al eerder tegen gekomen..
Sil

Hallo Sil,

Zou jij eens goed kunnen kijken of de datum op jouw pc goed staat?

Groetjes,

Annemiek

hier nog even mijn 2 moppies, wat een leuke foto's allemaal van jullie babies........

groetjes susanne

Oh, Suzanne, wat lijken je kids toch op elkaar!
En Memke, wat een schatje heb jij ook zeg!

Annemiek, mijn datum staat goed hoor. Het is ook niet zo'n drama die cookies, want als ik het een aantal keren weg klik, doet hij het wel. Maar wel erg lief dat je me wil helpen. Is alleen een beetje lastig op zo'n afstand.
Groetjes Sil

Terug
Bovenaan