Foto! Tuurstreep/licht positief?? Of niet

Ik zie ook heel licht een streepje. Ik zou morgen of overmorgen met de 2v5 van Kruidvat proberen. Succes met deze spannende tijd! 

Lief dat jullie allemaal meehopen. En ergens ook fijn dat dat lichte streepje van mijn nieuwe test niet tussen mijn oren zit.. hoe licht ook hij staat er wel. Ga over 2 dagen sowieso weer tegen. Wil meer duidelijkheid.. 

Ik zie hem hoor :) ik heb zelf alleen bij k2v5 testen heel vaak een indrooglijntje wat er bijna net zo uitziet. Maar dat is natuurlijk alleen buiten de afleestijd. 
Wat spannend! Wanneer is je nod? Ik ga ook duimen! 

@bo-belle ik zag hem binnen de afleestijd. Na minuut of 10 werd hij wel donkerder. Kruidvat herken ik. Soms test ik zie ik niets en uur later ineens wel.. mijn nod weet ik niet. Door een mk in januari heb ik geen idee hoe mijn cyclus is. Ik heb vrij lang nagebloed. Wel bloed geprikt ma mijn mk en hcg was weg dus dit is gelukkig geen restant daarvan nog. 

Niet naar de 1e foto's kijken maat naar die op.pagina 3! Die is van vandaag! 

Jup, met deze streep ben ik ook begonnen en ik zie die van jou ook ;). Best die van kruidvat halen, zijn sneller zichtbaar. 
PS: hoeveel keer heb je hem vandaag al in het licht gehouden :D?? Ik was daar echt een beetje freaky in!

Terug
Bovenaan