foto van baby in paspoort

Ik moet mijn paspoort laten verlengen en doe gelijk mijn zoontje laten bijschrijven. Wat alleen zo achtelijk is..........er moet een foto van je kind in je paspoort. Ik moest gisteren met mn zoontje van drie maanden bij een fotograaf dure pasfoto's laten maken! Hij kan niet eens zitten en zat helemaal met zn hoofdje te schommelen! En dan moest hij ook nog eens in de camara kijken!
Je paspoort gaat 5 jaar mee dus hoe kunnen ze over 2 jaar zien bij de grens dat dat kindje dezelfde is als op de foto?! Kan je nagaan over 4 jaar!!!
 
Ik had die paar euro's wel voor die grappige pasfoto's over (en opa, oma en papa ook blij want nu hebben zij ook een foto in hun portemonee!)
Wij hebben onze zoon van 7 maanden een eigen paspoort gegeven (stoer!) dus wij moesten zowieso de foto's hebben.
Op zich wel logisch dat er een foto bij moet wanneer je je kindje bijschrijft toch? Anders kan je elk kind wel meenemen en zeggen dat het jouw baby is! En ook al zijn ze straks ouder, bepaalde gezichtskenmerken herken je echt nog wel van de foto!

doeg!

Rita
 
Onze zoon was 3 weken toen hij bij de fotograaf was om een pasfoto te maken!
Wij vonden het ook wel een beetje raar. Gelukkig had hij zijn ogen op het juiste moment open!
 
Ik kreeg nog een extra setje pasfoto's erbij die een beetje mislukt waren en die heb ik inderdaad aan de opa's en oma's gegeven. Vooral mijn schoonvader die nu heel  erg ziek is, was er superblij mee! Steeds als hij naar het ziekenhuis moet, gaat zn rijbewijs mee waar die pasfoto in zit. Het is ook zijn eerste kleinkind, dus  zoiets beurt hem erg op.
 
Hallo,

Wij hebben zaterdag ook pasfoto's van onze zoon van 3 maanden laten maken voor het paspoort.  Geweldig! Ze zijn zo leuk. We hebben zelfs een setje extra gekregen voor iedereen die ook een foto wil hebben. Opa's en oma's zijn helemaal blij.
Hij staat er erg leuk op met een brede lach. Echt, die foto moet gewoon in je portemonee.
Tja, dat paspoort moet wel 5 jaar mee. Daar zit ik niet zo mee. Dat is toch   niet ons probleem. Iedereen snapt toch dat een kind na 5 jaar veranderd is? Ze moeten maar geloven dat het echt het kind van de foto is, hoor!

Groetjes.
 
Hallo,

Wij hebben zaterdag ook pasfoto's van onze zoon van 3 maanden laten maken voor het paspoort.  Geweldig! Ze zijn zo leuk. We hebben zelfs een setje extra gekregen voor iedereen die ook een foto wil hebben. Opa's en oma's zijn helemaal blij.
Hij staat er erg leuk op met een brede lach. Echt, die foto moet gewoon in je portemonee.
Tja, dat paspoort moet wel 5 jaar mee. Daar zit ik niet zo mee. Dat is toch   niet ons probleem. Iedereen snapt toch dat een kind na 5 jaar veranderd is? Ze moeten maar geloven dat het echt het kind van de foto is, hoor!

Groetjes.
 
Wij zijn wel 3 keer terug geweest naar de fotograaf, omdat ze telkens in slaap viel (ze was toen ook nog maar 2 weken oud), het viel echt niet mee om een foto met haar ogen open te maken. En we wilden haar ook niet met grof geweld wakker maken.

Het lijkt me inderdaad redelijk zinloos om een foto van zo'n kleintje in een paspoort te plakken, maar wel heel leuk als herinnering voor later!
 
Terug
Bovenaan