foto van baby in paspoort

hoi,

ik heb pas geleden ook een paspoort moeten laten maken voor mijn dochtertje.
Ik vindt het wel grappig je kindje een eigen paspoort en ja wat betreft de foto, dat is toch geen probleem anders stond wel op de paspoort dat je hem eerder moet verlengen maar dat staat er niet op.
Gewoon om de   jaar.

Groetjes een trotse moeder
 
quote: trotse_moeder reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('16-05-2006 11:57:21'));

hoi,

ik heb pas geleden ook een paspoort moeten laten maken voor mijn dochtertje.
Ik vindt het wel grappig je kindje een eigen paspoort en ja wat betreft de foto, dat is toch geen probleem anders stond wel op de paspoort dat je hem eerder moet verlengen maar dat staat er niet op.
Gewoon om de 5   jaar.

Groetjes een trotse moeder



 
Hoi,

Heb toevallig een aantal maanden voor dat ik ging bevallen mijn paspoort verlengd. Ik heb meteen nagevraagd hoe dat zat om je kind bij te schrijven. Die mevrouw raadde me aan om pas je kind op je paspoort te zetten als je je paspoort echt nodig hebt, zoals voor vakantie. Je kind verandert zo snel dat als je op vakantie gaat je weer opnieuw kan beginnen, omdat ze je kind niet herkennen. Ik wacht dus nog maar even...

Trouwens het is wel leuk om gewoon een pasfoto van je schatje te hebben!

Groetjes Marieke
 
Hoi Mamarieke,
Ik las net in jouw reactie dat je wanneer je kindje groter wordt opnieuw foto's zou moeten maken of zo, maar dat is niet zo (tenminste niet in Breda, daar heb ik het nagevraagd). Mijn zoontje was 7 maanden toen ik hem een eigen paspoort gaf en ik vroeg me af hoe dat zit als hij binnen nu en 5 jaar er niet meer op lijkt (en die kans is erg groot haha!). Dat maakt dus niet uit. Hij kan gewoon 5 jaar met het paspoort doen, je hoeft het niet vaker te vernieuwen hoor. Dat zei de vraag van de gemeente tenminste...
 
Ik vond het ook wat dom om van zo'n klein en nog veranderend koppie een foto in mijn paspoort op te nemen. Maar ik moest hem verlengen en dan is het wel zo makkelijk. Nu viond ik het trouwens ook wel weer leuk dat mijn kleine man bij mij in mijn paspoort staat. Lekker echt. Tja, wat je leuk vind, he.
groejts
greet
 
Terug
Bovenaan