Foto van de boys van Wendy (zoethartje)

O, wat een mooie mannetjes !!!
Ennuh, wat een geweldige geboortedatum

Groetjes Marina.

Leuke kereltjes....
Ik kan me vergissen maar heeft niet een tijd terug een van de  twee in het zkh gelegen?
Alles goed nu??
Nessie

Ja dat klopt NESSIE, de tweeling heb in het ziekenhuis gelegen jayden met een hersenvliesontstekking en daarna beide met uitdroging en buikgriep.

Hoi Wendy, ik dacht ook al dat ik je van het ziekenhuis verhaal herkende, en de namen van je mannetjes ook.
Fijn om te horen dat alles goed met ze gaat enne.... mooie mannen heb je hoor!!!

groetjes Danielle.

thanks!
heeft heel lang geduurt voor dat jayden weer een beetje de oude jayden was, maar het gaat gelukkig weer goed met hem, we zijn helemaal weer happy!!

Laat mijn gehegen me toch niet helemaal in de steek. Maar ja, als je iets leest van hersenvliesontsteking bij zo'n kleintje gaat het je niet in de koude kleren zitten en vergeet je het niet gauw.

Maar Gelukkig te lezen dat alles weer goed met hem gaat....met beide eigenlijk en dat je nu lekker kunt genieten van je mooie mannetjes!
Nessie

mooie kereltjes hoor en gelukkig gaat het nu weer goed met ze.

groetjes Anke

Leuke ventjes!!
Mag ik er nog eens wat over vragen?
Hou jij ze altijd uit elkaar? Of trek je ze andere kleertjes aan? Er is vast wel iets waar je ze aan herkend, maar om nou iedere keer de broek van hun kont te trekken om naar dat ene moedervlekje te zoeken....
Ik hoopte eerst ook dat ik een tweeling zou krijgen, maar nu ik Kian heb vind ik 1 tegelijk meer dan genoeg. Niet dat Kian moeilijk is hoor, integendeel, maar ik heb er m'n handen vol aan. Ach ja, je hebt het niet voor het kiezen, een tweeling is hier nog steeds welkom hoor.
Liefs NElleke

Terug
Bovenaan