foto van het kamertje

Hoi,

er werd gevraagd of we wisten wat het werd jongen/meisje, ik reageerde erop dat wij het wisten en dat we het leuk vonden om het kamertje erop aan te passen en nu dacht ik misschien is het wel leuk om fotos te laten zien van onze kamertjes!!

Dit is mijn vriend Leslie bij Chelsey der prinsesenbed.

groetjes Elise

Hahaha Elise wat een leuke foto. Hij kan zo model staan voor een vakantiefolder ofzo hihi.

Hier onze neutrale babykamer.

Het hemeltje is sinds 2 weken weg, omdat Yoëll hem kon pakken en er heerlijk mee in z'n bed lag. Oh ja en het badje is ook naar de zolder, die stond er op een gegeven moment voor de sier. Op dit moment ben in crea bezig, want ik ben   namelijk een grote dikkie dik aan het maken van hout om boven zijn bed op de groene muur te hangen. Heb ook al een oranje dekentje en aankleedkussenhoezen enzo.
En voor de radiator hebben we een raamwerk met bekleding, maar staat hier niet op de foto.

Pauline

Hoi,

Ja, we kwamen daar ook net terug van een vakantie, dus hij was nog goed in de sfeer, hihi. Leuk om andere kamertjes te zien. Wij kunnen ook het badje wel weg halen, want ze gaat eigenlijk altijd in het grote bad, En die vlinder die jij heb hangen, die heb ik in het rose en paars, leuk zijn ze he!!!

Groetjes

Hoi,

In het begin van dit forum heb ik deze topic ook al eens geplaatst en het is zo jammer dat die op een gegeven moment verdwijnen.. baal baal..
Maar hoe dat ook leuk om weer eens alle kamertjes te zien!!

Ik doe dus ook weer mee! Leuk!

Dit is dan het kamertje van Kay...

Wij wisten dus ook dat het een jongen werd

Esmé mv Kay

sorry ik kan zo gauw geen foto vinden van onze babykamer. als ik nog iets kan vinden zal ik ze zeker plaatsen.
trouwens wel erg leuke kamertjes!!

groetjes pally

Terug
Bovenaan