foto van het kamertje

Nou, jullie zijn vast niet de enige met een babykamer

Ik heb niet eens een foto van onze babykamer, maar ik heb wel een foto van de familiewieg. Ook leuk!

De babykamer is wit met  rood/creme meubeltjes.

Ach welja....Mijn hele leven staat intuusen op het forum, met foto's erbij...hihi
Goed, ons kamertje dus...

Beetje donker, maar je kan het best zien...

Liefs Annet

Leuk hoor die kamertjes, als ik doorheb hoe ik foto's van de camera op de laptop moet zetten en dan ook nog op  het forum!!!!???? heb ik het een en ander in te halen.
Linde's kamertje is klein maar superleuk(vinden wij dan!!!)
Kan nu wel een omschrijving gaan geven maar beloof binnenkort eens met foto's te komen.
Groetjes Danielle.  

Hoi,

Hier ook een foto van Jamie's kamertje. Alleen zijn er nu ook al wat dingen veranderd. Het badje staat inmiddels ook al op zolden en daar in de hoek staan nu een schommelstoel. Ook heeft hij geen mobiel meer boven zijn bedje hangen, want die stond toch nooit aan.

Nog steeds als ik in het kamertje ben geniet ik ervan. En vind ik hem nog steeds superleuk!!

Groetjes Natasja mv Jamie

hallo ik kan helaas geen fotos plaatsen.
maar ik heb ook groen op de muren. en dan een band van winnie the pooh. een lamp van winie the pooh
en dan een witte kast net beetje beuken kleur en het ledikantje ook en de comode ook.
groetjes petra

Wat leuk joh...alle kamertjes hebben verschillende kleurtjes.....

Nou hier komt Yoëll z`n kamertje.....mama is helemaal van het rood met oranje.... hihi

sorry, kast en commode zijn een beetje verkeerd geknipt en wist niet hoe ik ze via hyves kon draaien.....

Hopelijk zijn deze foto`s wel te zien hihi

Terug
Bovenaan