foto van iris met de pavlik bandage aan.

Van mij ook succes in het ziekenhuis maar ik wil ook nog even zeggen dat je een leuke meid hebt met haar rode wangen. Echt een dotje!!!

Groetjes Kirsten mama van Tyche

Marissa heeft ook een pavlikbandage maar dan met alleen maar bandjes. Ik kan helaas geen foto's plaatsen. Wij moeten vrijdag voor een echo. Ik hoop voor jullie dat de pavlik aanslaat en ze niet in het gips moet, dat lijkt me echt vreselijk voor die kleine. Heeel veel sterkte de 21e en laat even weten hoe het gaat.

Marissa heeft nu na 4 maanden pavlik de campspreider gekregen. Deze heeft ze ooit al 1 weekje omgehad maar was toen nog niet goed. Nu heeft ze hem weer om en ik moet zeggen ze vind het helemaal niet erg. Toen ze hem de 1e keer om moest paar maanden geleden was het alleen maar huilen. Nu nog geen traantje gezien. De echo was trouwens goed. Het beentje zit goed in de kom, nu moet alleen de kom nog goed ontwikkelen.

hoi bianca
vanaf welke leeftijd heeft ze de pavlik aan?
weet jij hoeveel graden haar afwijking was?
iris heeft 38 graden.
ben erg benieuwd wat ze woensdag gaan zeggen.
hoelang moet ze nu de campspreider aan?

is wel weer een stap in goede richting.
hoop dat ze er snel vanaf is.

groetjes petra en iris

Marissa heeft de pavlik vanaf 3 maanden. Alleen in het begin hebben ze de pavlik verkeerd gedaan, haar beenjes zaten te laag. Dus wat verloren weken.
Het aantal graden weet ik eigenlijk niet. Ze moet de campspreider nu om en over 6 weken terugkomen voor een rontgen. Alleen we hadden nu onze eigen arts niet, volgende week dinsdag hebben we daar nog een afspraak mee staan. We hebben nu nog maar even de pavlik weer omgedaan omdat we het idee hebben dat de camp niet goed zit. We hadden deze niet bij ons op de afspraak dus konden ze in het ziekenhuis ook niet zien of hij goed zit. Dus nog even 1 weekje de pavlik dan de camp en dan horen we van onze eigen arts ook wel gelijk hoelang nog. Alleen uit ervaring weet ik inmiddels dat dat informatie is die je er echt uit moet trekken en waar ze erg voorzichtig mee zijn.

Terug
Bovenaan