(Foto) zwanger of niet?

Net even een andere test gedaan van kruidvat. 

https://www.mupload.nl/img/l3lwtvbh.jpeg

Het gekke is met ons eerste kindje hebben we in de medische molen gezeten.... en een jaar erover gedaan zou toch gek zijn als het bij de tweede meteen lukt... 

Het blijft een heel vaag streepje je moet echt heel goed kijken dus ik zou het toch blijven herhalen. Bij mijn dochter duurde het 2 jaar en 8 maanden voordat ik zwanger was maar bij mijn zoontje maar 4 maanden dus alles kan

Ik zie ook een héél licht streepje! Bij mij was de kruidvat 2v5euro het duidelijkst toen ik nog in de hele lichte steepjes zat. Misschien zou je die ook kunnen overwegen? Als het goed is, heb je morgen of overmorgen sowieso een donkerder lijntje.. Ik duim voor je!

Heyyy de kleinste. 
Grappig dat ik jou toch elke keer weer tegen kom op het forum  
Hoe gaat het met je en met de kleine ?
Ik zie dat je voor een 2e bezig bent ?
Ik zie Wel een heel licht streepje.   Wat  spannend zeg. 
Ik ben ondertussen 36 weken zwanger nu van ons 2e kindje. Laatste keer dat ik je tegen kwam op het forum en  sprak waren wij bezig voor de 2e.
?

Bedankt allemaal voor het reageren. Vanochtend weer een test gedaan en word al duidelijker. 
@Nicolle B
echt toevallig he?! ? Duurder het bij jullie lang voordat je weer zwanger was van de tweede? En weet je al of jullie een jongen of meisje krijgen?

Leuk dat je reageert ook xxx

Terug
Bovenaan