Foto zwangerschapstest oordelen jullie eens?!

Mijn test was precies zo of nog lichter 25,5 week geleden ?. Maak hem eens open, dan zie je het beter. Je bent zwanger hoor, gefeliciteerd!
 
 Ik heb vanmorgen getest en ik zag op de action en 2besure een heel licht streepje. Op foto haast niet te zien zal wel bijvoegen maar in het echt beter te zien. Zal vanmiddag is een nieuwe foto proberen in beter licht. Ik durf het nog niet echt te geloven en heb een beetje een dubbel gevoel nog. CB gaf niet zwanger aan maar begreep ook dat die niet zo gevoelig is. Temp was vanmorgen 37.5 nog nooit zo hoog geweest en heb nu continue die krampen van boven en ben misselijk. Afscheiding is ook veel meer en waterig doorzichtig.
 
Feyre heb je hem weer opgebroken ?? ik heb vanmorgen maar in een potje geplast. Straks komen de testen als het goed is hopelijk is Mn plas dan nog niet over datum ?? wanneer was jouwn laatste menstruatie Feyre? Mijne begon 17 sept (5 dagen) ik gebruik een app die is inmiddels goed in de war en zegt 9 dagen over tijd 
 
 
Ja die plastic schermpjes bedoezelen de test ??? reflectie met camera etc maar ziet het ook slechter.
Mijn laatste menstruatie was 21 sep voor 4 dagen. 
En je kan je urine gebruiken hoor zolang het niet op een broeiende plek staat ?
 
Mocht her dan zo zijn (we twijfelen beide geloof ik) dan zijn we ongeveer even lang zwanger. Ik voel gewoon niks nog! Alleen groot drama mocht het zo zijn. Ik hou ontzettend van feestjes en ik rook ? hoe hou ik dit geheim
 
Ik had ook nervens echt last van tot 3 dagen terug krampen in me bovenbuik nu nogsteeds en haast continue maar absoluut geen menstruatie krampen. Heb nu ook merr afscheiding wat aterig doorzichtig is.
Tjah roken is sowieso slecht. Probeer te stoppen zou ik zeggen en zeg dat ook op een feestje of doe net alsof je rookt? ? 
Ik heb het gemakkelijk ik rook en drink niet dus hoef nergens een smoesje voor te verzinnen. Alleen als ik opeens misselijk zou worden als het raak is. We gaan volgend weekend met me stiefdochter en schoonzus/zwager en de kids naar centerparcs ?
 
Waar ik wel aan zat te denken... stel het is raak kunnen we het rond kerst vertellen dat lijkt me zoooo leuk!! Heb al helemaal een idee haha. Maar eerst maar is zien of het echt raak is
 
Terug
Bovenaan