fotoalbum laten printen

A

Anoniem

Guest
Hallo,
Voor vele van jullie vast bekend,maar het is echt de moeite waard.
ben druk in de weer met een album aan het maken voor mila( via de hema.fotoservice)
Het wordt dan een soort boek en je kunt de foto,s erg leuk bewerken en er bijv een tekst bij zetten.
Ik vondt de geboortefoto,s wel leuker om gewoon als foto,s in te plakken.
maar dit is toch ideaal,want je kunt foto,s ook kleiner maken en dan kun je veel meer foto,s kwijt zodat je geen honderd albums krijgt...haha
echt een aanradertje...
groetjes piewie

ik heb er ook al een gemaakt moet hem alleen nog doorsturen naar de hema

Hoi hoi,

Ik maak ze ook bij de Hema! Heb mijn eerste boek, met foto van Jente voorop al binnen!
Heb het boek van zijn geboorte tot een half jaar gemaakt. Ben nu bezig met het 2e half jaar.
Je kunt inderdaad de foto's op leuke manieren bewerken en een foto uitvergroten over heel de pagina, geweldig.
Het lijkt erg duur maar als je alle foto's ziet die er in gaan en normaal moet je een foto boek kopen en als je eens een foto uit wil vergoten, kom je al snel aan hetzelfde bedrag.

Groetjes Fennie en Jente

Ik heb net een klein album gemaakt bij kruidvat. Werkt ook goed. Ik heb een album gemaakt met foto's van Tijs in bad van 0 tot 1 jaar.

Moet nog even afwachten hoe hij eruit gaat zien. Ik heb nu nog een gewoon album voor Tijs, maar ik heb al gezegd dat als die vol is, ik niet meer zelf ga zitten inplakken, maar via deze weg albums ga samenstellen.

Groetjes,
mama van Tijs

Hoi Hoi ..

Ook ik heb al meerdere albums bij de hema gemaakt!! en ben echt super tevreden!! echt heel gaaf!!

groetjes lonneke

Ik heb een Kruidvatfotoboek van de eerste weken van Julian. Had ik gemaakt tbv het kraamfeestje, zodat iedereen er in kon kijken. Resultaat is erg mooi, maar de levering heeft wel lang geduurd doordat ze toen erg veel werk hadden. De gegarandeerde levertermijn wordt dus lang niet altijd gehaald.
Een fotoboek via Kruidvat.nl is alleen een aanrader als je geen haast hebt!

Ellen mv Julian

Ik heb er ook al heel vaak aan gedacht om zoiets te doen. Ik heb voordat Siebe geboren werd nog foto's bijbesteld tot de tijd dat Merijn 2 jaar was. Het waren, ahum, 350 foto's  !! Ik heb er inmiddels al zo'n 30 ingeplakt en het is al weer meer dan een jaar geleden dat ik ze bijbesteld heb!!

M.a.w. ik heb echt een superhekel aan foto's inplakken. Ik dacht alleen dat het allemaal vrij ingewikkeld was om zoiets te doen, maar ik denk dat ik me er nu toch maar eens in ga verdiepen.

Groetjes Fonske.

Hai Fonske,

Het is inderdaad gewoon even wennen, gewoon wat dingen uitproberen in eerst een proef album ofzo. Daar rommel je gewoon wat en als je weet hoe het werkt begin met een echt album.
Als je het via de Hema doet kun je ons altijd om hulp vragen, ha ha!
Ik doe ook nooit alles achter elkaar hoor, gewoon af en toe een avond lekker wat rommelen. Ik vind het ook echt leuk om te doen.

Groetjes Fennie en Jente

Terug
Bovenaan