fotoalbum laten printen

Dus je kunt meerdere keren aan zo'n proefalbum werken en het steeds opslaan totdat het gewenste resultaat bereikt is?

Hoi Fonske,

Ik bemoei me er ook even tegenaan hoor

Je kan idd net zo lang prutsen en fröbelen totdat jij vindt dat je album/boek klaar is. Dat is tenminste mijn ervaring bij Kruidvat, maar ik verwacht dat dat bij de Hema ook zo is.

Je logt in, kiest wat voor album je wilt, geeft het een naam en de volgende keer dat je inlogt kun je zo dat album weer er bij pakken en verder gaan. Zo kan ik nu ook nog een keer het boek dat ik in oktober heb gemaakt laten uitprinten, of 5 keer of... nou ja, je snapt het wel!

Het leukste ten opzichte van echte foto's inplakken is wel dat als je geen zin meer hebt, je alleen maar hoeft uit te loggen!

Succes!
Ellen mv Julian

Wat ik ook leuk vind, is dat je altijd wel foto's hebt die je leuk vind maar die je eigenlijk niet allemaal wil afdrukken want daar zijn ze dan weer net niet leuk genoeg voor.
In zo'n album kan je op één pagina bijvoorbeeld wel 9 foto's zetten, die dan net wat kleiner zijn. Zo heb je ze toch maar hoef je ze niet allemaal te printen.
Of een foto als achtergrond in stellen is ook zo leuk.

Je kunt inderdaad je boek gewoon opslaan, hij staat dan op je eigen computer op geslagen, zo kan je verder werken wanneer jij wilt en je kunt ook veranderen wat je wilt. Ook handig, als je foto's vergeten bent kun je zo 2 lege pagina's naar de juiste plek slepen en als nog die foto's ertussen zetten.

Ik heb zelf met kruitvat en AH niet zulke goede ervaringen maar ben met Hema erg tevreden.

Fonske, ik hoor het wel als je hulp nodig hebt hè want soms is het in het begin best even klote hoor!

Groetes Fennie en Jente

Ik ben ook niet zo tevreden over kruidvat etc.

De hema is echt helemaal top kwa kwaliteit !en kwa mogelijkheden!
Je kunt zelfs wel meer dan 9 foto's op 1 pagina...Soms had ik wel 30 footootjes van 1cm op 1 blz...je kan ze draaien verkleinen en vanuit dat vak waar je de fotos selecteerd ook meerdere heen slepen!!(niet echt duidelijk geloof ik)
je kan echt colages maken ,allemaal footos over elkaar heen plaken etc...ja ben inmiddels echt helemaal gedreven ..ik vind het heel verslavend om steeds iets mooiers te maken!!
je kan alle fotos schaduw geven hoekjes afronden en met verschillende kleurtjes er teks bijschrijven...
Ik zweer erbij!!!

groetjes lonneke

succes!

Ja, dat ga ik ook doen, per kalenderjaar... achteraf de leukste gebeurtenissen als een soort jaaroverzicht. Maar ik moet nog beginnen en wil ook nog een paar jaar terug, ooohhhhw, ik stop maar met werken denk ik. Lekker de hele dag dit soort dingen doen, jaaaaaaaa

Veel plezier allemaal met je album!

ps ik bestel bij Hema en lossen foto’s wel eens bij TNT, ligt er maar net aan waar een aantrekkelijke aanbieding is. Maar ze worden allebei door hetzelfde bedrijf geprint dus kwaliteit is hetzelfde.

ik bedoel in ieder geval de kwaliteit van het fotoboek!
niet de fotos....

liefs lonneke

Ik ben ook heel tevreden over de Hema fotoservice.

Wij hebben er al veel dingen laten maken. Maar het topstuk was toch mijn agenda van dit jaar. Hierin heb ik foto's van Ilse  geplaatst en het is iedere keer een genot om er in te kijken welke afspraken ik ook alweer heb.
Ik krijg ook heel veel leuke reacties op mijn (zeer persoonlijke) agenda!

Dus de moeite waard. Ik ben ook van plan om van Ilse's eerste jaar een foto-album te maken. Is ook leuk voor later.

Liefs Jeske

Ik heb mijn vakantie fotoboek bij

www.phototools.nl

besteld.
Deze vind ik zelf nog geweldiger dan de hema.
En je kan er veel meer dingen met de bladzijde indeling doen.
En toen we het fotoboek kregen zag het er echt super uit

Liefs Ilse mv Danique

Terug
Bovenaan