Fotoboek

A

Anoniem

Guest
Hoi hoi,
Even een vraagje, Ik heb nu voor het eerste jaar van Zoe 2 dikke foto albums prop vol geplakt..
Maar nu zit ik eraan te denken om voor het volgende jaar een fotoboek te maken, via kruitvat of de hema. Dus dat die foto's in het papier verwerkt zijn..
Hebben jullie hier goede of slechte ervaringen mee of er weleens iets over gehoord?
Liefs Kim

Hallo Mama van Zoe,

Je vroeg hoe het zou zijn om zo'n fotoboek te laten maken via kruidvat.
Nou wij hebben dat vorig jaar met moederdag laten doen met onze 2 kinderen en mijn schoonzusje.
Wij hebben toen eerst hele boel foto's gemaakt en die daarna allemaal uitgezocht en dan sellecteren voor in het fotoboek en tekst erbij schrijven.

Daarna hebben wij het laten afdrukken en wij vonden het heel erg mooi en is ook heel goed gelukt de beide oma's vonden het ook heel erg mooi.
Wij vonden het zo mooi om te laten doen dat wij het vaker willen laten doen.

Van onze kant dus een  enorme positieve reactie
Veel succes ermee het zal echt de moeite waard zijn.

Groetjes mammajesse (04-10-04 en Dylano 10-03-08)

Ik bestel meestal via kruitvat en zo'n fotoboek is echt mooi. Ik kies dan altijd voor een hardcover, want dat blijft naar mijn idee langer mooi. Het wordt ook altijd netjes verpakt en afgeleverd.
Er zijn  zoveel mogelijkheden. Voordeel in vergelijking tot echte foto's is ook dat je de foto's in allerlei formaten op een pagina kunt zetten. Soms dus 10 kleine foto's op een blad of als je wilt de hele foto als achtergrond.
Ik vind het wel een aanrader.
Zelf wil ik nu juist weer eens een boek maken met "echte" foto's, omdat ik al zo veel digitale boeken heb. Hahah.

Groetjes, Bianca

Ik heb eens een foto album (large hardcover) via de hema gemaakt. Erg goeie kwaliteit!
Ik ben nu bezig met het album van Jasmijn en dat doe ik via de Albert heijn. Naar mijn idee heb je daar meer mogelijkheden om dingen aan te passen. Ook kan je meer pagina's toevoegen (wij stikken van de foto's). Ik heb hem nog niet besteld dus over het eind resultaat kan ik nog niks zeggen, maar tot nu toe ben ik erg  tevreden. Het werkt prettig en duidelijk.

Succes.

Liefs Trudi  

Hoi,

Ook ik heb net een fotoboek gemaakt van Yordi.
Wij hebben het bij tntpost gedaan. In vergelijking scheelde dat niet veel met de prijs dan bij kruidvat. Geloof dat tnt iets goedkoper was?? Maar datw eet ik net zeker meer.
Vond het een erg makkelijk programma om mee te werken.
Het eind resultaat weet ik nog niet, want ik krijg hem van de week thuis.

Liefs marielle

Bedankt voor de informatie!!
Trudi kan je het tussendoor dan opslaan bij de AH???
Marielle laat je het even weten hoe je album is geworden bij de TNT??
Dan Kan ik dus gaan kiezen tussen 4 winkels!!
Gelukkig hebben jullie allemaal positieve reacties! Lijkt me echt teleurstellend als het tegenvalt 'vandaar deze vraag....
Liefs Kim

heyhey

tnt is ook erg goed hoor!
ik was zeer tevreden en mn ouders ook.
(had een fotoboekje met allemaal foto's van hun en nathalia gemaakt voor ze.)
qua prijs vond ik het ook reuze meevallen.
het is nl inclusief verwerk en verzendkosten.

nou succes met je beslissing :D

liefs, do

Gelukkig waren jullie tevreden! Ik wil graag van het hele komende jaar een album maken. Maar dan staan die foto's een jaar op de computer... Stel je voor dat je computer stuk gaat, dat zal dan toch een drama zijn... Hoe houden jullie daar rekening mee?

Liefs Kim

Terug
Bovenaan