Fotoboek

dat is heel simpel.
af en toe even een back-up maken van je comp.
alle foto's op een cdtje branden.
heb je geen brander? ook geen probleem.
maak dan een hotmail account aan, en stuur alle foto's naar hotmail.
zo kan je nooit je foto's kwijt raken, wat er ook gebeurd.

liefs, do

Super bedankt Do, ben meteen gerust erover hahah, moet je toch niet aan denken, al je foto's kwijt zijn...   Kan je je cd bijv elke maand bijvullen?
Liefs Kim

Hey Kim,

Nee je kan een cd maar 1 keer branden. Je zou het bijvoorbeeld iedere maand kunnen doen. Zo heb je van elke maand een cd-rom. Zo doe ik het teminste.

X Trudi  

hoi,
ik persoonlijk vind het juist wel heel leuk om nu nog de foto's gewoon in te plakken.
ik teken er allerlei dingetjes bij, schrijf er veel bij...
en heb idd nog 4 pagina's over van het 2e album nu na daniëls verjaardag.
ben zelf best wel creatief (al zeg ik het zelf)
en heb er echt leuk werk van gemaakt.

ik bestel mijn foto's via kruidvat over internet en kies altijd 9x13, dit is een stuk goedkoper dan 10x15.
vaak 2 toto 3 dagen later heb ik het in huis.

in daniëls fotoalbum heb ik hele mooie foto's (daniël zittend naast een hele  mooie bos bloemen met moederdag,  ze waren toen allebei even groot, daniëls  in zijn doopjurk, in het gras op de camping met allemaal madeliefjes eromheen, etc)
 thuis op a4 afgedrukt, wij hebben namelijk een luxe fotoprinter waar de foto's heel mooi op worden, en deze tussendoor geplakt.
zo heb ik toch hele mooie grote foto's tussendoor.

van alle sinterklaasfoto's hebben we wel een fotoboek gemaakt, vind het heel mooi geworden, maar vind de foto's toch veel minder spreken.

liefs marina

Hoi!
Ben al druk aan het rond kijken.
Bij de AH en het krijdvat hebben ze hetzelfde bestand en ook de meeste en leukste achtergronden!
Het lijkt mij dan handiger om een hotmail aan te maken en m'n foto's steeds daarheen te sturen... Even hulp vragen aan de fam hoe dat moet. Heb sinds kort een computer dus nog flink onhandig.....
Leuk Marina dat je er zoveel tijd in steekt en er zoiets speciaals van maakt!
Ik ben weer erg druk met een dagboek voor Zoe waar ik elke maand in schrijf en  een foto van haar inplak die we op een aparte manier hebben gemaakt met de mooiste kleren aan!
Van m'n trouwalbum heb ik ook iets speciaals gemaakt, ben trouwens nog niet eens klaar , het kost een hoop tijd.
Nu ben ik met 2 albums voor Zoe bezig van het 1e jaar en die plak ik in en het volgende jaar lijkt mij leuk om via de computer eens te doen, ze hebben hele leuke achtergronden!!!
He bedankt voor alle informatie!
Liefs Kim

Ik heb inmiddels voor alle 3 mijn kids een boek samengesteld bij de Hema,en de kwaliteit is super!
Ik vind het ideaal!!!
Grtz An

Terug
Bovenaan