Fotoboek?

Dag mama's!

Onze dochter is alweer bijna 7 maanden oud en hou maandelijks haar foto's bij.
Nu gebruik ik hier het programma van Pixum voor, maar vind dit vrij standaard.
Heeft iemand een tip voor een goede site voor het ontwerpen van een mooi en origineel babyalbum?

Hartelijke groet,


Marieke
 
Ik doe aan digitaal scrappen, in Photoshop. Dan kun je het opmaken zoals je wil, ook de foto's mooi bewerken/knippen! Het is wel even oefenen maar het resultaat is er wel naar! Ik download veel kits (een map met achtergronden, lijstjes en plaatjes wat allemaal op elkaar aansluit) via internet. Als je een beetje op Google zoekt kun je heel veel vinden. Zowel downloads (zoeken op digitaal scrappen freebies) als handleidingen (zoeken op digitaal scrappen). Succes!
 
hier ook van plan om de ouderwetse manier te doen... we hebben twee plakboeken maar verder dan dat nog niet gekomen.. oeps.... misschien maar snel begingen!!!
 
hey,

ik heb ook alle foto's per maand op de computer staan en ik ben al bezig om ze in een fotoboek te zetten via fotofabriek.nl
Je kan het boek dan helemaal naar eigen wens in elkaar zetten. En je kan ook extra pagina's toevoegen als je wil. Zie dat het bericht van je al wat ouder is maar hopelijk heb je er nog wat aan.

 
bewerken in Picasa en ik druk altijd af bij Albelli. als je je aanmeldt via mail dan krijg je ook kortingen via de mail! het eerste echte babyalbum doe ik trouwens ook ouderwets :) met het geboortekaartje enz. erin!
 
Terug
Bovenaan