fotograaf

Hey dames,

heeft iemand al foto's van zijn kleintje laten maken bij de fotograaf? Wat zijn jullie ervaringen en bij hoeveel weken was dat? Ik wil het ook graag laten doen, maar weet niet goed welke leeftijd het leukst is. Als er nog tips zijn voor goede fotografen in de buurt van Den Haag of Delft dan hoor ik het graag! Breda mag trouwens ook :)

Liefs J

Ik wil het idd ook gaan doen, wacht tot de tijd er is dat ze nog wat meer wakker is en gerichter lacht. Ons meisje is nu 5 weken denk dat ik rond 8wk/10wk het doe.
liefs

Hey Jacqueline,

Heb het nog niet laten doen, maar we gaan het wel doen.
Wil een grote zwart/wit canvas aan de muur van zijn hoofdje.
Mijn broer is fotograaf dus dat is wel heel makkelijk :)
Denk dat we het binnenkort gaan doen, Lars is nu 9 weken en lacht ontzettend veel. Hoop dus dat we hem lachend op de foto krijgen.

Succes met het zoeken naar een goede fotograaf. Wij wonen in Eindhoven dus is een beetje uit de buurt.. ;-)

Groetjes Kim

Hoi

Wij hebben al wel foto's laten maken. Zo leuk geworden! ben er zo ontzettend blij mee! Er staan een paar op onze decembermama hyves, zal zo de link hieronder zetten, misschien leuk om je ook aante melden.

Onze fotograaf komt bij ons thuis en is niet duur, ze vraagt maar 30 euro en we hadden dik 100 foto's! Krijg ze dan uiteraard niet afgedrukt, maar gewoon op een usb-stick.
Wij laten dus over een tijdje gewoon weer nieuwe foto's maken. In het voorjaar denk ik weer, lekker buiten.

Wij wonen in Groningen, dus geen tips voor een fotograaf, helaas!

http://dec2011mama.hyves.nl/

Dit is de link, hopleijk zien we je daar!

Lfs Esther

Hoi,
Wij hebben het bij onze oudste zoon met ongeveer 3 maanden laten doen dan krijgen ze wat meer gezichtsuitdrukking en dan zijn de foto's toch een stuk leuker vindt ik zelf. Dus denk dat we dat bij Sophie ook weer doen rondt die tijd. Dit keer gaat mijn zwager proberen een paar leuke foto's te maken (die heeft fotograferen als hobby) hoop dat het gaat lukken want zo een fotograaf kost toch altijd nogal wat.

Groetjes.......

Hey,
Wij hebben een newborn shoot gedaan met Vince toen hij 16 dagen oud was echt onwijs mooie foto's gekregen.. we hebben het laten doen door Sandra van www.saarjepictures.nl

Ik wilde me aanmelden op de hyves pagina maar weet het wachtwoord niet!! Kan iemand dit nog even vertellen??

Liefs Laurie

Hey,

Ik heb op de site van saartjepictures.nl gekeken. Ziet er echt gaaf uit! De prijzen vallen ook erg mee :) Heb gebeld om een afspraak te maken, maar ze neemt niet op. dadelijk even weer proberen!

Net geprobeerd om leuke foto's te maken van Laura. Als de camera op haar gericht is, kijkt ze helemaal beduusd. Zo gauw ze mama's gezicht ziet, lacht ze weer :) Maar ja, dan geen foto...

xxx

Hey Kim,

een zwart/wit canvas lijkt mij ook erg gaaf! Ik ben trouwens nog een van de holbewoners die geen hyves heeft :)

Esther, Jullie fotograaf is niet duur! Ik kom uit Grun. Woon nu in Den Haag. Mijn ouders en familie wonen daar nog steeds. Misschien dat ik nog wel een keer het nr van jouw fotograaf vraag voor als ik op fambezoek ben.

xxx

Terug
Bovenaan