fotograaf

Bij de newborn foto's is kindje 11 en 12 mijn Binkie op haar site.. Bij de zwangerschapsfoto's sta ik als eerste foto..

Ik heb op facebook meerdere foto's geplaats
http://www.facebook.com/media/set/?set=a.366171990076414.107287.100000508489149&type=3

Als het goed is kan je ze zien!
X

@ Laurie Ik heb een afspraak gemaakt voor zaterdag :). Jouw foto's zijn echt geweldig!!!!
Ik had mijn trouwfotograaf gevraagd om foto's te maken, maar hij adviseerde te wachten tot 3 mnd. Heb nu zo'n spijt.... Hopelijk worden de foto's mooi zaterdag en krijgen we toch nog een beetje van het fragiele van een baby op de foto!

@esther voor mij geldt hetzelfde als voor @Eline4, woon relatief dicht bij groningen. Ben ook wel heel benieuwd naar een telefoonnummer of site van jullie fotograaf

Je kunt haar vinden op jenniferhessels.nl.

Ik kom zelf uit winschoten, zij ook...dus weet niet of ze buiten winschoten extra vraagt aan reiskosten. Maar jullie kunnen het altijd vragen

Leuk onderwerp!!

Wij hebben helaas de geplande fotoshoot al 2 keer af moeten zeggen....onze Bodhi heeft last van veel pukkeltjes... Ze lijken nu weg te gaan en hebben zondag opnieuw een afspraak staan.
Naast foto's van Bodhi wil ik ook graag een mooie zwart wit foto van onze drie kids samen en een van ons vijfjes.
Onze fotograaf vraagt 60 euro en bewerkt dan de foto's en komt hier aan huis.

Daarnaast ga ik ook naar de fotostudio van V&D. Dat heb ik met de oudste twee ook gedaan en dat zijn echt super leuke foto's! In de blije doos zit overigens een bon voor een gratis afdruk van 20/30....maar natuurlijk bestel je er nog veel meer!!
Hebben jullie die bon ook?

Verder heb ik zelf twee weken geleden wat foto's gemaakt en ik moet eerlijk zeggen dat ik daar ook waanzinnig blij mee ben! Dat zijn nog echt van die newborn foto's van mijn kleine mannetje!!
Er staan er 2 op de Hyves.

Groetjes

Hey dames,

Sandra van saartjepictures.nl is net langs geweest. Het was echt heel leuk! Ze neemt alle tijd van de wereld en heel veel leuke ideeën. We hebben foto's van Laura alleen, met papa, met mama en met het hele gezin :).
Mijn man had al een beetje meegekeken op de camera en zegt dat de foto's echt heel mooi zijn geworden :) Ben zo benieuwd naar het resultaat!

xxx

Terug
Bovenaan