fotoparade juni 2009

Ik weet niet wat ik verkeerd doe hoor, maar het lukt me gewoon echt niet. Die foto trouwens bij Lilana(?) is mijn Veerle. Hoe zij die tevoorschijn heeft gekregen is mij echt een raadsel, haha.

Ik geef het maar op denk ik.

groetjes an

Hoihoi,

We zijn een weekje op vakantie geweest in eigen land; in Zeewolde.
Fijne vakantie gehad, met weer mooie foto's van ons meisje.

Camera ik pak je.

Op de draaimolen. Evy leek het eerst helemaal niet leuk te vinden, maar na 1 rondje wilde ze er niet meer vanaf.

Samen met papa kleine geitjes aaien.

Groetjes Iris mv Evy 16-05-08

Och wat een schatjes toch allemaal, en wat worden ze al groot.
nou hier mijn kleine mannetje

En deze met zijn grote zus.

Met mama lekker stapjes zetten door de kamer. Ze was hevig aan het kletsen, maar nu ik de foto bekijk, zie ik dat ze net haar mond stijf dicht heeft, ha,ha,ha.

In de speeltuin op de wipkip. Papa en opa op de achtergrond. Schommelen was te gek, maar die foto heb ik nog ff niet paraat. Gieren vd lach, en de wipkip was ook gezellig.

Hier zit ons meisje in haar pyama, helemaal geconcentreerd in gedachten. Ze doet hier steeds wat blokjes in haar nieuwe emmertje. En daarna haalt ze ze er weer uit. Dit heeft ze heel lang volgehouden en is nog steeds een favoriete bezigheid.

Liefs Pippi

Hier weer een paar foto's van Loek, het gras vindt hij nog een beetje eng.

Hoi dames,

Wat een lieverds allemaal, en wat groeien ze hard..sommige al weer een jaar en andere bijna, hier nog een kleinmaandje..druk met de voorbereidingen.

Hier een paar foto's van mijn meissie..tijdens de finale van baby van het jaar.

heb zo veel leuke foto's vind het altijd moeilijk kiezen.
Nou wacht met smart op die andere lieve schatjes hier.

xxx Bambi
mama van Lois

Terug
Bovenaan