fotorondje??

wat een mooie kindjes zeg! lekkere koppies :) vind het leuk om ze ff te zien na al die namen voorbij te zien komen..hebben we er weer een beeld bij

Groetjes Angela

hahaha nouwwww het lukt me niet hoor!!!
(en mijn man is IT-er maar je begrijpt wel dat ik als 'zelfstandig vrouw' zijn hulp écht niet ga vragen  haha!

als jullie nieuwsgierig zijn check mijn hyves: joplijntje.hyves.nl
daar staat een filmpje (kort hoor!) van onze kleine man die net kan lopen. Het filmpje is nu een paar weekjes geleden gemaakt. Ik schat hem daar 16 maanden (hij is nu ruim 18 maanden)

suc6!

oh, en reacties mogen altijd :D

wil best wel een reactie op hyves achterlaten maar de krabbels staan dicht haha! dan maar zo!

Lekker ventje zeg!! Echt een vrolijk kereltje volgens mij..als ik sam zo ga zitten filmen dan probeerd ie meteen die camera af te pakken en dan heb ik een dreinend kind op de film omdat ie het niet mag haha..leuk om te zien hoe die zo aan het lachen is.

Ook leuk die profielfoto..zien we eindelijk eens de persoon achter "snoopy" haha...Zie al zolang allemaal namen maar geen beeld erbij dus misschien wel leuk om onszelf ook een te laten zien ;) zet er meteen ff een fotootje van ons op:

Gr an

quote: lautje reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('07-06-2009 18:40:24'));

een foto van onze trots! alleen selina kijkt een beetje boos!
naomi is de bijna 12, gianluca 9 en selina 19 mnd

Terug
Bovenaan