Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
FOTOWEDSTRIJD ......... DOE JE MEE MET VERSTOPPERTJE SPELEN????
Deze foto's zijn van een paar maanden terug maar hij blijft leuk. En een schik dat hij er ook mee had, elke keer weer naar beneden en dan kiekeboe!
Wat een goed idee van jouw mama Chris! Verstoppertje spelen is erg leuk, maar mijn mama vergeet dan vaak een foto te maken, hier dus eentje uit maart.. rara waar ben ik..
Jeetje wat een leuk onderwerp zeg. Ik begin hier spontaan van te lachen (is een keer wat anders dan die waterlanders)!!!
Ik zal eens kijken of Ilse nog te vinden is of ze zich al verstopt heeft.
Los van het feit dat je deze foto leuk bij het onderwerp gevonden hebt, vind ik het helemaal fantastisch dat je van dit moment een foto hebt. Helaas kreeg ik een spoedkeizersnede en hadden ze gelukkig een Polaroid camera op de o.k. anders hadden we helemaal geen foto's gehad van net na de geboorte. Maar wat had ik er wat voor willen geven om zo'n prachtige foto te hebben van Siebe, als jij van Fabio hebt.