Fotowedstrijd "MOEDERLIEFDE" (foto's)

deze foto is een tijdje geleden (stiekem) door mijn moeder gemaakt, op een moment wanneer ik het weer ff moeilijk had

groetjes kim trotse mama van kevan en delano

Esmè, met zulke prachtige foto's blijf je winnen, dat kan niet hè, ha ha!

Ons heerlijke weekendje Schier:

Jente is niet zo'n knuffelkont dus voor mij is dit wel een bijzondere foto!

Groetjes Fennie en Jente

Tijdens deze foto was Jasper net een paar dagen oud. Blijf dit een heel mooi moment vinden!!

Hier een foto die mij nog steeds raakt.
Ik sta er niet echt voordelig op, maar daar gaat het hier niet om
Ik kom hier net terug uit de OK.
Een behoorlijks spannende ochtend achter de rug van de geboorte die niet liep zoals het hoort.
Met spoed naar het ziekenhuis om de bloedingen te stoppen en Chris die thuis geboren was dus gelijk uit handen geven omdat hij niet mee mocht in de ziekenauto.
Toen ik hem na de operatie weer in mijn armen kreeg kwamen alle emoties eruit.
Want dan weet je...daar doe ik het voor, voor dit mannetje!

Chris, hou van jou!

Weet dat hetniet helemaal hiertussen thuis hoort... maar pascal hier krijg ik de rillingen van over mn rug. Zelfs zonder je verhaal erboven zie je op de foto wat een verhaal erbij hoort!
Jullie hebben voor mij eigenlijk al gewonnen  Waanzinnig!

Ja, dan zet ik het ook maar neer; ik zit met een brok in m’n keel, wat een prachtbeeld! Fantastisch dat jullie moment is vastgelegd.

Dit is inderdaad een foto waar eigenlijk geen tekst en uitleg bij hoeft.
Een foto waar ik ook direct van vol schiet, hij is prachtig. Jullie eerste moment.

Groetjes Fennie en Jente

Hele mooie foto's allemaal! Ik ga een foto plaatsen waar ik zeker niet mee gaan winnen maar het is een van mijn favo foto;s ook nog uit de ziekenhuisperiode. Ik heb een k*t bevalling gehad en mijn man was daar geheel machteloos bij. Niemand kon tot me doordringen ook hij niet. Maar deze foto vind ik zo lief, hier blijkt alle liefde uit die een kindje maar kan krijgen, geen mama liefde nee, PAPA liefde

Terug
Bovenaan